Mun mielestä toi fontti sais olla sellanen samantyylinen kun tässä edellisessä tai sitten joku kaunokirjoitustyylinen.SuperVallu kirjoitti:Jonathanille!

PS. Se on Jonathalle eikä Jonathanille.

Mun mielestä toi fontti sais olla sellanen samantyylinen kun tässä edellisessä tai sitten joku kaunokirjoitustyylinen.SuperVallu kirjoitti:Jonathanille!
Tuo fontti vois olla pienempi et puomi jää näkösälle ja ei tollane "litistyneen vastakohta"SuperVallu kirjoitti:Tos sit toine.
Joo o ymmärrettiin jo ekasta kerrasta nii ei tartte muistutella. En vaan ymmärrä ku just sulle tein ihan läjäpäin alareita ja sulla on ollu niistä käytössä vaan yks ja nyt jo rohmuta uusia notta mikä sua sitte miellyttää ku ei mikään kelepaa.SuperVallu kirjoitti:Tohon joku laittaa fontin.
No ku olen kauan etsiny tästä meijjän 844 kuvaa ja en oo löytäny ja nyt löysin ni oli pakko.Arvostan sua ja sun taitoja ja sun kuvat oli tosi hienoja mutta kun löysin tästä meijjän 844 vihdoinki kuvan ni oli pakko saada tästä allari.Sun kuvat oli tosi hienoja arvostan!savi_ukko kirjoitti:Joo o ymmärrettiin jo ekasta kerrasta nii ei tartte muistutella. En vaan ymmärrä ku just sulle tein ihan läjäpäin alareita ja sulla on ollu niistä käytössä vaan yks ja nyt jo rohmuta uusia notta mikä sua sitte miellyttää ku ei mikään kelepaa.SuperVallu kirjoitti:Tohon joku laittaa fontin.
Koodi: Valitse kaikki
[img]http://s30.postimg.org/isjc6rbyp/Allari_zpsvuygcokh.png[/img]