[URL=http://www.pic-upload.de/view-29177886/fsScreen_2015_12_20_12_25_36.png.html]

Mistä tuo traktorin kärry?jontte89 kirjoitti:Kuljetuskalustoa
luppe kirjoitti:Mistä tuo traktorin kärry?jontte89 kirjoitti:Kuljetuskalustoa
![]() | Lataa tästä... |
Nuo omat kärryni on täysin muokattuja noista mitkä jaossa on,Olen nekin saanut wippinä.savi_ukko kirjoitti:luppe kirjoitti:Mistä tuo traktorin kärry?jontte89 kirjoitti:Kuljetuskalustoa
Lataa tästä...
Saanko kysyä että mitä niissä on muokattu?jontte89 kirjoitti:Nuo omat kärryni on täysin muokattuja noista mitkä jaossa on,Olen nekin saanut wippinä.
Saanko kysyä että mitä niissä on muokattu?savi_ukko kirjoitti:jontte89 kirjoitti:Nuo omat kärryni on täysin muokattuja noista mitkä jaossa on,Olen nekin saanut wippinä.
No mut onkos se mitää kunnon "editointia ku senhän saa ihan xml:llään lisäämällä?N141H kirjoitti:Saanko kysyä että mitä niissä on muokattu?savi_ukko kirjoitti:jontte89 kirjoitti:Nuo omat kärryni on täysin muokattuja noista mitkä jaossa on,Olen nekin saanut wippinä.![]()
Luulisin että editoitu siten että saa hiekkaa.
Mahtaakos olla FS13?N141H kirjoitti:Harjunevaa
Kyllä nuo kuvat ihan 15:sta on.. EttäFarmingmies kirjoitti:Mahtaakos olla FS13?N141H kirjoitti:HarjunevaaTää on FS15 Screenshotit.
Olikohan joku tsf modding tai vastaava. Itte muokkasin avattavaksi ja täytettäväksi.Verkku kirjoitti:Mistä juuperin kylvinkone?
Ei kukaan viittis linkata tätä tai edes sivua kun olen ton sivuston kattonu toukokuulle asti niin luulis jo löytyvän vai onko juuperi toi vanhakin modi?juuperi kirjoitti:Olikohan joku tsf modding tai vastaava. Itte muokkasin avattavaksi ja täytettäväksi.Verkku kirjoitti:Mistä juuperin kylvinkone?