Kyllähän noissa muidenkin kuvissa olisi ollut parantamisen varaa, tosin esim. Tuppuraiselta on tullut hyvä kuva.

Tätä juurikin meinasinsierraman kirjoitti:Nii ennen jännitettiin et kui hieno kuva luukusta tukee, mut nyt jännitetään et kuin huonolaatuinen kuva tlee![]()
Tälle peukku ja +1Ezmo kirjoitti:Eihän kalenterin kuvan tarvi olla kuva traktorista. Kuvahan voi olla vaikka talvinen maisema, jouluinen asetelma, tai vaikka piirros. Mieluummin minä niitä katson kuin vaikka Casea renkaat linkussa ja ovi auki.
Tämä juuri. Mutta tietenkin se kuvaan panostaminenkin on suuressa osassa, ei se ole oikein joulukalenterin arvoinen kuva jos se on erittäin paskalaatuinen, otettu räntäsateessa salaman kanssa ja kohteena on jotain aivan randomia. Tämä siis vain esimerkkinä, mutta kun näitäkin näkee joka päivä.Teemu kirjoitti:Tälle peukku ja +1Ezmo kirjoitti:Eihän kalenterin kuvan tarvi olla kuva traktorista. Kuvahan voi olla vaikka talvinen maisema, jouluinen asetelma, tai vaikka piirros. Mieluummin minä niitä katson kuin vaikka Casea renkaat linkussa ja ovi auki.
Joo, itsekkin yllätyin. Itse oon sen verta oldschool, ettei paremmin tule mitään musiikkilinkkejä auottua,Tele kirjoitti: E: https://www.youtube.com/watch?v=gxxFbC5Z2u0 en oo aikasemmin kuullut mutta nyt on kyllä hyvä kappale!
I know the same feeling, bro.Aecel kirjoitti:
On muuten toivoton operaatio koittaa sivistää kavereita "lintta"-sanan merkityksestä.
Luisussa/poikittain/kahva edellä/kylki edellä/sladissa:Ja sitte lintta:Ei oo hankalaa. Sutki varmaan tuntee tän tuskan.
Meillä olis autokoulu tarjonnu tuossa tilanteessa kakkosvaiheen ilmasiks..Tuppurainen kirjoitti:Jos olis ollu ilma virheitä, nii kaveri ois tarjonnu kossupullon
Täällä autokoulu kustantaa navigaattorin.Diesel Power kirjoitti:Meillä olis autokoulu tarjonnu tuossa tilanteessa kakkosvaiheen ilmasiks..Tuppurainen kirjoitti:Jos olis ollu ilma virheitä, nii kaveri ois tarjonnu kossupullon
Lintta kuulostaa sitä paitsi aivan siltä että vedetään luisuun käsijarrulla eikä osata ees sitä tehä kunnolla... Mutta se on nyky päivää sanoa sladittelua lintaks!Aecel kirjoitti:On muuten toivoton operaatio koittaa sivistää kavereita "lintta"-sanan merkityksestä.
Luisussa/poikittain/kahva edellä/kylki edellä/sladissa:Ja sitte lintta:Ei oo hankalaa. Sutki varmaan tuntee tän tuskan.