Pitkästä aikaa kokeilin tätäki peliä.

Hieno homma jos tuotokseni on herättänyt uusia ideoita!Maatila kirjoitti:Petrimiehellä komian olonen mappi! Tuosta saiki ideoita.
Onko tuo muuten sinun wip mappi? Olen itekkin aloittamassa tekemään isoa ja huolellista mappia joten tuosta minun täytyy ottaa malliaPetrimies kirjoitti:Hieno homma jos tuotokseni on herättänyt uusia ideoita!Maatila kirjoitti:Petrimiehellä komian olonen mappi! Tuosta saiki ideoita.
No ootellaampa siihe 15.päiväänViljamiFIN kirjoitti:Mä en kestä, toi mappi on niin komia!Mihinpäin Suomea tuo sijottuu?
Jossain Itä-Suomen perukoilla...ViljamiFIN kirjoitti:Mä en kestä, toi mappi on niin komia!Mihinpäin Suomea tuo sijottuu?
Just tämmöstä maisemaa on kaivattu näihin Suomi-mappeihin! Reilusti pusikkoa ja mettää ja mäkiä eikä vaan tasanen laatta ja pari kräkiä pystys.Petrimies kirjoitti:Jossain Itä-Suomen perukoilla...ViljamiFIN kirjoitti:Mä en kestä, toi mappi on niin komia!Mihinpäin Suomea tuo sijottuu?
Joo puskaa ja rämeikköä löytyy ja se onkin yksi tuon mapin pääteemoistaKasitonni kirjoitti:Just tämmöstä maisemaa on kaivattu näihin Suomi-mappeihin! Reilusti pusikkoa ja mettää ja mäkiä eikä vaan tasanen laatta ja pari kräkiä pystys.Petrimies kirjoitti:Jossain Itä-Suomen perukoilla...ViljamiFIN kirjoitti:Mä en kestä, toi mappi on niin komia!Mihinpäin Suomea tuo sijottuu?
Jokos sitä täytyy itekki ostaa FS15..
NO ON.LogLift kirjoitti:Voi jumalauta kun on hieno mappi!