Mitä tilalla tapahtuu (Yleinen keskustelu)
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Mitä tilalla tapahtuu (Yleinen keskustelu)
Aika pehmiää tavaraa, kun ei kestä kaatua, niin ettei koko laita mee uusittavaksi.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Menikö niin kieroon sitte?Peluri4 kirjoitti:Eipä tuossa vanhassa laidassa oo mitään käyttökelposta oikeestaan jälellä muutaku toinen sylinteri ja tuo ite laita jos sitä oikasis, vaan kaikki nuo varret on mutkalla.

Voorumin kovin deutzimies.

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Nuohan on jotain erikoista tavaraa, joustaa todella rajusti ja kestää heilutella kuin pitkä löysä parrunpätkä.Ezmo kirjoitti:Aika pehmiää tavaraa, kun ei kestä kaatua, niin ettei koko laita mee uusittavaksi.
Joku metallimies varmaa tietäs paremmin mikä on oikea nimi materiaalille.
Miksei täällä humppa soi?
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Ja jos paikallaan olis kaatunut niin ei varmaan olis menny muutaku tuo ite laita osa kieroon, vaan kun reilummassa vauhdissa kaatu, niin väänty nuo kaikki taaksepäin. Kärryyn itteesä ei tullu mitään muuta vikaa, pitäs vaan seuraavaks rueta kyseleen uutta laitaa.
-
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Tänään tullu puuhasteltua kaikenlaista. Ekas laiteltii navettaan villoja, kun rotat oli syöny reikiä niihin. Lisäks huomattiin, että ne paholaiset oli järsiny sähköjohdoista ne kuorten sisällä olevat johdot näkyviin. Sitten kun suatiin ne laitettua, niin kävin vesiputket mittaamassa. Sitten nostettiin apulannan levitin vanhan kylvökoneen päälle ja ajoin taavetin halliin sateen suojaan talveksi. Tulihan sitä romua 5min hehkutettua niin hyvin lähti käyntiin.
Sitten piti vielä paska kärryn akselia (tarkotan sitä joka pyörii nivelakselilla) suoristaa, kun iskä onnistu jotenkin vääntämään sen.
Vaan se projekti jäi vielä kesken, kun tuloo pimmeä.

Ei teillä päin olla lampuista/valoista kuultu?Kuuspytty kirjoitti:Vaan se projekti jäi vielä kesken, kun tuloo pimmeä.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
On. Vaan ei sähkömiehestä, joka viittis laittaa ne. Lisäks kun ei ne kärryt halliin sovi, niin ei siellä voi korjata. Siellä kyllä on valoja vaikka muille jakaa.Kasitonni kirjoitti:Ei teillä päin olla lampuista/valoista kuultu?Kuuspytty kirjoitti:Vaan se projekti jäi vielä kesken, kun tuloo pimmeä.

Lisäks piti isännän lahteä navetalle ja minun muihin hommiin, niin annettiin olla. Seuraavan kerran sitä tarvitaankin vasta keväällä, että on koko talvi aikaa korjata.
-
Mitenköhän voi tumpin saada kieroon. Meilläkin kyllä kerran meni traktorista mutta ensiksi katkesi hakkurin päästä koko tumppi.Kuuspytty kirjoitti:On. Vaan ei sähkömiehestä, joka viittis laittaa ne. Lisäks kun ei ne kärryt halliin sovi, niin ei siellä voi korjata. Siellä kyllä on valoja vaikka muille jakaa.Kasitonni kirjoitti:Ei teillä päin olla lampuista/valoista kuultu?Kuuspytty kirjoitti:Vaan se projekti jäi vielä kesken, kun tuloo pimmeä.![]()
Lisäks piti isännän lahteä navetalle ja minun muihin hommiin, niin annettiin olla. Seuraavan kerran sitä tarvitaankin vasta keväällä, että on koko talvi aikaa korjata.

- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Eikös ne valot nyt itekki voi asentaa? 

-
No minä en käsitä miten iskä sai sen tumpin kieroon. Se sano että se paska nivelakseli tipahti akselilta siirto ajossa ja sitten alko vemputtaa. 1000kierroksella sitä huuatettiin casen perässä ja hyppi ihan saatanasti.. Juu, voihan ne valot itekkin laittaa, mutta toimivuudesta en sano mitään. 

- Ezmo
- Moderaattori
En suosittele asentaa kuin roikkalamppuja. Sen verran isot rangaistukset on luvattomista asennuksista.MattiI kirjoitti:Eikös ne valot nyt itekki voi asentaa?

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
Niin joo, tää unohtu kans mainita.Ezmo kirjoitti:En suosittele asentaa kuin roikkalamppuja. Sen verran isot rangaistukset on luvattomista asennuksista.MattiI kirjoitti:Eikös ne valot nyt itekki voi asentaa?
Kyllä niitä ite voi laittaa eikä niistä kiinnä jää ellei esim halli pala virhekytkennän vuoksi ja aleta ettii et kukas nää sähköt on tehny 

- Maatila
- Moderaattori
Kyllä tuo mieänki isäntä on laitellu navettaan uusia valaisimia ja pistorasioita laittelee ja vetelee johtoja. Sama homma pajassaki. Mutta taloon se ei uskaltanu alkaa ite laittaan ku joutu melkee kaiken uusimaan. Ja sähkömies katteli siinä samalla muittenki johtojen kuntoja.
- Ezmo
- Moderaattori
Yleensä syytetään sähköjä, jos joku palaa kummasti. Enkä nyt tiiä onko sekään hyvä, että joku heittää veivin virheellisistä sähköasennuksista.kekkonen kirjoitti:Kyllä niitä ite voi laittaa eikä niistä kiinnä jää ellei esim halli pala virhekytkennän vuoksi ja aleta ettii et kukas nää sähköt on tehny

- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Jos nyt osaa kytkeä ne muttei ole sähköasentaja niin kannattaa ainakin pyytää sellaista tarkistamaan ne sun kytkennät, vaikka tekemäänki. esimerkiksi jos vaikka isän kaiman puolison serkku sattuu olemaan asentaja niin saattaa tulla vaikka vilkasemaanki.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
-
Tänään jatkettiin hommia. Aamulla siivosin pihasta turhat roinat pois, ja hallilta yks ressu laitettiin takasin paikalleen ja vein roskia poltto tynnyriin maxxumilla. Sitten rasvailtiin mehtäraktorista kääntöä ja kouraa, katottiin myös öljyt, niin 100 tuntia oli vaihon jälkeen ajettu.
Viimeks vaihettu varmaankin vuonna 2012. Nyt kävin vielä kaverin kaa ajeleen krossilla ja kävästiin meidän montulla, niin joku hihhuli varasta hiekkaa.
Lähti muuten aika äkkia kun mäntiin. 

-
Vuosittainhan ne öljyt pitää vaihtaa.Kuuspytty kirjoitti:Tänään jatkettiin hommia. Aamulla siivosin pihasta turhat roinat pois, ja hallilta yks ressu laitettiin takasin paikalleen ja vein roskia poltto tynnyriin maxxumilla. Sitten rasvailtiin mehtäraktorista kääntöä ja kouraa, katottiin myös öljyt, niin 100 tuntia oli vaihon jälkeen ajettu. Viimeks vaihettu varmaankin vuonna 2012. Nyt kävin vielä kaverin kaa ajeleen krossilla ja kävästiin meidän montulla, niin joku hihhuli varasta hiekkaa.Lähti muuten aika äkkia kun mäntiin.

Haketettu taas pytty täyteen. Ja yks vanha jyväsäkki poltettu samassa.

-
Ei tarvi.
Caseillakin ajetaan aina 500h, sitten vaihetaan.
Mutta joo taas oli avantista kumit tyhtät, niin piti käydä täytteleen. Alle kilo oli ilmaa, niin ei tarvi ihmetellä että minkä takia olivat lössähteneitä.. Ja sitten oli vielä maxxumi siinä eessä ja kylmähalli toisella puolen eesä, ni 2cm jäi tilaa kun avantin ajo väliin.
+Oli jo niin pimeetä että piti olla ohtalamppu päässä, vaan ei niillä paskoilla mitään nää. 

- Verkku
Eikäs se moottoriöljyn vaihtoväli oo yleensä 200h? Näin muistaakseni opettaja koulus sano noin niinku suuntaa antavana..
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Vanhois se o siinä 200-250. Uusilla koneilla/öljyillä väitetää että sais ajaa sen 500 tuntia.
Ja tietysti mistä öljyistä puhutaa. Onko moottori, akseli, napa vai peräöljyt.
Meillä vaihetaa napa ja moottoriöjyt joka vuosi. Muita sitte ku tunnit tulee täytee.
Meillä vaihetaa napa ja moottoriöjyt joka vuosi. Muita sitte ku tunnit tulee täytee.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Meikäläine
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MEIKÄLÄINE [FIN]
Harjottelu paikan jossai pyörkourmaajis ja kaivinkoneis menty samoil öljyil reilu 1000 tuntii.Valtra655 kirjoitti:Vanhois se o siinä 200-250. Uusilla koneilla/öljyillä väitetää että sais ajaa sen 500 tuntia.

Kiitos allekirjotuksesta Jespa!
Värin pitää olla vihree ja vanteet keltaset.]
- umbe
- Kielet: Suomi ja huono englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Meijän koulun mettäkoneis ni tehää 1200h huolto ain 200h välein tyylil.Meikäläine kirjoitti:Harjottelu paikan jossai pyörkourmaajis ja kaivinkoneis menty samoil öljyil reilu 1000 tuntii.Valtra655 kirjoitti:Vanhois se o siinä 200-250. Uusilla koneilla/öljyillä väitetää että sais ajaa sen 500 tuntia.

#Kuuukkelijutut #FsFin
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Nii, eikös uusissa Valteemeissa ollu jopa 600h moottoriöljyllä. Mites sitte nää yhen pysähdyksen Jonnikat ERG-systeemeineen?Valtra655 kirjoitti:Vanhois se o siinä 200-250. Uusilla koneilla/öljyillä väitetää että sais ajaa sen 500 tuntia.
Miksei täällä humppa soi?
Ja eikös uusimmissa Ponsseissa ollu moottoriöljyn vaihtoväli 900h, korjatkaa jos olen väärässä.

Kuvasta kiitokset Pelaaja80:lle
Paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa