Eli kun tuo turve karheeja tehty tuon heinäkarheejan päälle nii mite sais nii et pystyis ajaa esim 20km/h
Oon yrittäny katel tuolt xml tiedostoista mut en vaa löydä kohtaa vai onko ees mahollista tuo?
			
			
									
									työlaitteen nopeudenrajotus?
työlaitteen nopeudenrajotus?
Juhis96
						- 
				Pazorgh
 - Viestit: 137
 - Liittynyt: 19.09.2009 18:24
 - Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
 - Paikkakunta: Takahikiä
 
Re: työlaitteen nopeudenrajotus?
speedLimit value ja xml tiedostostahan sen pitäs löytyä.
			
			
									
									
						Re: työlaitteen nopeudenrajotus?
nii joissaki on juu mut kyseisestä en oo löytäny tota, ko kattelin sit muita nii sen tyypin työkoneis ei oo tollasta kohtaa xml äs
			
			
									
									Juhis96
						- 
				Ilta
 - Viestit: 139
 - Liittynyt: 10.06.2014 17:59
 - Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
 - Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
 - Paikkakunta: Lappeenranta
 
Re: työlaitteen nopeudenrajotus?
Siis minkä modin päälle työlaite tarkalleen ottaen on tehty?
Jos se on tehty vakiokarhottimen päälle, niin modDesc.xml:ään nämä mukaan workArea-specializationin jälkeen
ja sitten työlaite.xml:ään näin:
powerConsumer-kohdat eivät ole pakollisia, mutta tuolla saa hidastettua vetokoneen nopeutta kulutetun tehon mukaan (neededPtoPower on siis kulutettu teho kilowatteina).
Jos työlaite ei ole tehty vakiokarhottimen päälle eli se käyttää windrower-specializationin sijaan jotain muokattua skriptiä karhottamiseen, tämä temppu ei vielä riitä, vaan myös skripti pitää korjata.
			
			
									
									
						Jos se on tehty vakiokarhottimen päälle, niin modDesc.xml:ään nämä mukaan workArea-specializationin jälkeen
Koodi: Valitse kaikki
<specialization name="turnOnVehicle" />
<specialization name="powerConsumer" />
Koodi: Valitse kaikki
<powerConsumer ptoRpm="540" neededPtoPower="30"/>
<speedLimit value="20" />
Jos työlaite ei ole tehty vakiokarhottimen päälle eli se käyttää windrower-specializationin sijaan jotain muokattua skriptiä karhottamiseen, tämä temppu ei vielä riitä, vaan myös skripti pitää korjata.
Re: työlaitteen nopeudenrajotus?
DeutzFahrSwatMaster3921 lukee tos toises xml tiedostos
<specialization name="windrowerExtra"
eeli vissii tarvis scriptiä muuttaa, ei ainkaa oo tota limit kohtaa
			
			
									
									<specialization name="windrowerExtra"
eeli vissii tarvis scriptiä muuttaa, ei ainkaa oo tota limit kohtaa
Juhis96
						- 
				Ilta
 - Viestit: 139
 - Liittynyt: 10.06.2014 17:59
 - Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
 - Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
 - Paikkakunta: Lappeenranta
 
Re: työlaitteen nopeudenrajotus?
Onko kyseessä tämä  modi? Kysyy nimim. "en tiedä turvekoneista mittään".
Jos on, ja haluat rajoitukseksi 20 km/h ja tehonkulutukseksi 20 kW, niin riittää kun lisää nämä plug.xml:ään:
Jos katsot plug.xml:n riviä 2, niin siinä lukee näin:
Tämä tarkoittaa sitä, että työlaite käyttää sisäistä ajoneuvotyyppiä "windrower", joka käyttää seuraavia spesialisaatioita:
Aina kun työlaitteen (tai ajoneuvon tms.) XML-tiedostossa käytetään jotain sisäistä ajoneuvotyyppiä, modDescissä määritellyillä spesialisaatioilla ei ole mitään merkitystä, koska ne jätetään lukematta.
			
			
									
									
						Jos on, ja haluat rajoitukseksi 20 km/h ja tehonkulutukseksi 20 kW, niin riittää kun lisää nämä plug.xml:ään:
Koodi: Valitse kaikki
    <powerConsumer ptoRpm="540" neededPtoPower="20"/>
    <speedLimit value="20" />
Koodi: Valitse kaikki
<vehicle type="windrower">
Koodi: Valitse kaikki
        <specialization name="workArea" />
        <specialization name="attachable" />
        <specialization name="turnOnVehicle" />
        <specialization name="powerConsumer" />
        <specialization name="animatedVehicle" />
        <specialization name="cylindered" />
        <specialization name="windrower" />
        <specialization name="foldable" />
        <specialization name="washable" />
        <specialization name="mountable" />
