Elikkäs elementtien ajoa lähinnä Suomi-Ruotsi linjalla. Mutta lopetetaanpa jaarittelu ja siirrytään päivitykseen.
Lupen tarinaa.
Lupen tarinaa.
Päivää! Tai no aamuu kait sitte..Mie oon Matti suomalainen yhdistelmä-ajoneuvon kuljettaja Hämeenlinnasta,syntyne 1987,tarkemmin ajateltuna 3 päivä helelmikuuta 1987. Kuorma-auto kortin sain 2005 ja rupesin ajamaan sora-autoa. Vuonna 2006 sain rekkakortin ja sora hommoot jatku...jatku..jatku..Vuoteen 2010 kun jäin työttömäksi. Tein sekalaisia hommia vähä aikaa kun sain töitä Tamperelaiselta kuljetusliikkeeltä.
Elikkäs elementtien ajoa lähinnä Suomi-Ruotsi linjalla. Mutta lopetetaanpa jaarittelu ja siirrytään päivitykseen.
KOMMENTTIA
Viimeksi muokannut luppe, 13.06.2016 19:58. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
ajun loppu?

Jotkut ovat saattaneet odottaa päivitystä..Mutta tässäpä näätte syyn miksi ei ole tullut.
Kaikki alkaa suurinpiirtein näin:
Lastaan keskiviikkona kello kaksitoista reikä reikä petonielementtejä avokärryyn. Viimeiset kaksiviikkoa olen teehny 20h työpäiviä eli jokainen voi laskea
paljo olen nukkunut. Ylikuormaa kärrystä löytyy hieman vajaa kymmenen tonnia. Lisäksi kaikki tietävät nelkun jarrut...eli eivät mitkään parhaat.
No lähen ajamaan kello 13 reikä reikä. Lähden ajamaan tietä E63 Turun suuntaan,josta laiva lähtee. Pääsen marssi vauhtiin eli noin 84-86 km/h.
Matka etenee hyvin kunnes puhelimeni tippuu lattialle,rupen kaivamaan sitä lattialta ja keskittyminen herpaantuu. Yhtäkiä kuulen töötin ja katson eteen- Henkilöauto suoraan edessäni.ÄKKIÄ JARRUT POHJAAN! Mutta turhaan henkilöauto tulee keulaan. Äkkiä hyppäsin autosta ulos ja katsomaan.. No kyllä te tiiätte. Minä pääsen poliisin kanssa juttusille. Minun vikahan se oli minulle 400€ sakot,kortti pois.Nelkusta maskista alaspäin kaikki vaihtoon. Myös cooleri.. ja paljon muuta. Tällä hetkellä auto seisoo Tampereen varikolla hytti solmussa enkä minä oo sen jälkeen ajanut.

Re: TASAMAAN TALLAAJAT BY:LUPPE,SUOMI-FINLAND
Hox hox.vastatkaa äänestykseen
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Voitko heittää linkkiä tuhon Scaniaan?
Kaks tarinaa kerralla
KOMMENTTIA! KANNATTAAKO JATKAA
- Lännen c110
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
- Viesti:
Nostellaas..
Elikkä terve taas täältä. Siitä on kohta vuosi aikaa kun oon tänne kirjotellu. Tilanteet on muuttunu..nopeet liikkeet on näyttävii vai miten se meni
.
No mutta asiaan. Marraskuun aikoihin sain soitin poliisilta.Yhtiökumppanini Pena oli tippunut lähes täyden sahatavara kuorman päältä ja telonut jalkansa.
Toisin sanoen sääriluun kohdalta poikki ja se oli sit siinä.Sille riitti ajohommat.(Nykyisin työnjohtajana raskoneella). Minä jatkoin yrityksen pyörittämistä
Kumminkaa tuottavuus ei vastannut sitä mitä tarvis. Kuskia ei kannattanut palkata ja se Norjan reissu (noin29h) ei ollu mukava ajaa putkeen. Kerran vaan kävi vasikka kyljellään
. Mutta sain vuoden vaihteen aikaan soiton suht.isolta firmalta(Kuljetus Nahkala). Halusivat ostaa auton ajoineen ja minut kuskiksi.
Ei tarvinnu miettiä. Noh nyt on tullut ajettua useampaa auto. Ajoalueena lähes koko eurooppaa. Tässä hyvätki puolensa. Saa nykyään pitää taukojaki.
Autot on ollu suurinosa Scanioita. Muun rattiin enään halua. Ruotsalaismerkit ja takateli on se juttu.
Nyt on tullu pariviikkoa ajettua tätä söödertäljeläistä.
Kommenttia!. Ehkä kohta taas kuvaa reissulta.
Elikkä terve taas täältä. Siitä on kohta vuosi aikaa kun oon tänne kirjotellu. Tilanteet on muuttunu..nopeet liikkeet on näyttävii vai miten se meni

No mutta asiaan. Marraskuun aikoihin sain soitin poliisilta.Yhtiökumppanini Pena oli tippunut lähes täyden sahatavara kuorman päältä ja telonut jalkansa.
Toisin sanoen sääriluun kohdalta poikki ja se oli sit siinä.Sille riitti ajohommat.(Nykyisin työnjohtajana raskoneella). Minä jatkoin yrityksen pyörittämistä
Kumminkaa tuottavuus ei vastannut sitä mitä tarvis. Kuskia ei kannattanut palkata ja se Norjan reissu (noin29h) ei ollu mukava ajaa putkeen. Kerran vaan kävi vasikka kyljellään

Ei tarvinnu miettiä. Noh nyt on tullut ajettua useampaa auto. Ajoalueena lähes koko eurooppaa. Tässä hyvätki puolensa. Saa nykyään pitää taukojaki.
Autot on ollu suurinosa Scanioita. Muun rattiin enään halua. Ruotsalaismerkit ja takateli on se juttu.
Nyt on tullu pariviikkoa ajettua tätä söödertäljeläistä.
- VeeKasi
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: VeeKasi
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Lupen tarinaa.
Vihdoin luettavaa! Hyvän olosta plokia! Tykkään iso peukku sulle 

Scania R580
#Black Smoke
#Black Smoke