Farming Simulator 2017
- sierraman
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi englanti Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: sierraman
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Farming Simulator 2017
Yks mikä olis kans ihan kiva et olis paripyörät traktoreihin ja uusia ja vanhoja malleja kaikilta merkeiltä.

Kiitos JGFin!
- Polkutraktori
- Kielet: Suomi ja paskan puhuminen
- Multiplayer tunnuksesi?: Moilonen
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Viesti:
Empä ois uskonu että Valtroja tulis.
Saapi nähä tuleeko yhtään vanhempia.

-
Voisin veikata loppuvuotta 2016, niinkuin tähänkin asti.mjom kirjoitti:Millonkas tää olis tulossa tää fs17?

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kovasti toivon että tulis, olis vaikka joku 6400 tai 865 alotus koneissa. Jos pelin tulisi joku traktori taakseajolaitteilla niin semmonen Lelyn "peruutettava" tarkkuusilppuri nostolaitteisiin olisi hyvä.Polkutraktori kirjoitti:Empä ois uskonu että Valtroja tulis.Saapi nähä tuleeko yhtään vanhempia.

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
-
Sitten jos tulee vaan noita uusia sähköpaskoja/ rumia, niin jää kyllä ostamatta.
Sitten kyllä ostan jos tulee vanhempia valmetteja/ maasikoja. 

- jfman
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Waseliini
- Viesti:
Ei niitä aivan uusimpia tarvis. esim. noita 2010 ja 2011 hienommanäköösiä ainaki.

Ei riemulla ku valtralla ajaa
Tilaa Youtube kanavani ---> http://www.youtube.com/user/mrwaseliini/featured
Voin skinnata ottakaa yhteyttä yv
- umbe
- Kielet: Suomi ja huono englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
Siinä lelyn sopimukses ni lueteltii mitkä tulee ja ainut mikä tyylii ei lukenu listassa ni oli se tarkkuussilppuri.ViljamiFIN kirjoitti:Kovasti toivon että tulis, olis vaikka joku 6400 tai 865 alotus koneissa. Jos pelin tulisi joku traktori taakseajolaitteilla niin semmonen Lelyn "peruutettava" tarkkuusilppuri nostolaitteisiin olisi hyvä.Polkutraktori kirjoitti:Empä ois uskonu että Valtroja tulis.Saapi nähä tuleeko yhtään vanhempia.

#Kuuukkelijutut #FsFin
-
Sitä minäkin uskon..mrteema kirjoitti:Uskon et tuloo vaa nuota mitä on agcon aikana tehty.
-
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Mä en viäkää oo pelannu 15. Vaikka se tuola koneella on. 

-
- Kielet: suomi & englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
Vois nyt tehdä sitä peliä vaikka 5 vuotta, jos sais siinä ajassa tehtyä jotakin järkevää.
Täähän on melkein niin kun CODit melkein joka vuosi vaan koitetaan puskee uutta peliä markkinoille rahojen toivossa, joka sinällään aika surullista.
Ja aina kaikki CODI jonnet ostaa käytännössä saman pelin joka ikinen vuosi, eikä ymmärrä, että tämähän on sama peli eri kansissa.
Tästähän on monia eri esimerkkejä pelimarkkinoilla, koska kaikista on tulleet niin ahneita, että sitä rahaa pitää takoa aina vaan jatkuvasti... Tosin Rockstar (GTAat) on eri koulukuntaa, muttei siitä sen enempää, tosin jokuhan tästäkin nyt varmaan herneen vetää nenäänsä, mutta vetäkööt. Eihän se nyt varsinaisesti haittaa muo vaikka ostaiskin joka vuosi sen "uuden" CODIN; ostakoot, tosin nyt vähän karattiin aiheesta, jatkakaa.
Täähän on melkein niin kun CODit melkein joka vuosi vaan koitetaan puskee uutta peliä markkinoille rahojen toivossa, joka sinällään aika surullista.

Ja aina kaikki CODI jonnet ostaa käytännössä saman pelin joka ikinen vuosi, eikä ymmärrä, että tämähän on sama peli eri kansissa.
Tästähän on monia eri esimerkkejä pelimarkkinoilla, koska kaikista on tulleet niin ahneita, että sitä rahaa pitää takoa aina vaan jatkuvasti... Tosin Rockstar (GTAat) on eri koulukuntaa, muttei siitä sen enempää, tosin jokuhan tästäkin nyt varmaan herneen vetää nenäänsä, mutta vetäkööt. Eihän se nyt varsinaisesti haittaa muo vaikka ostaiskin joka vuosi sen "uuden" CODIN; ostakoot, tosin nyt vähän karattiin aiheesta, jatkakaa.

Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Vaikka tää nyt on fs15, niin laitan sen tänne. Videossa siis Valtra fs 15 versiossa. Mallista en ole varma, mutta tietäjät kertokoon. (Tarvitset fb-tunnukset videon katsomiseen!!)
https://www.facebook.com/LSNachrichten/ ... 208124337/
https://www.facebook.com/LSNachrichten/ ... 208124337/
Motia --> http://psorvali.ltd/
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
-
Luulis, että noita agron koneita olis sitten 15 versioonkin tulossa, kerran tuokin jo modelattu.Valtra_mies kirjoitti:Juu iha koree N4, mutta laittamisen varaa näkyy viä olevan.
Motia --> http://psorvali.ltd/
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Mahtaakohan tulla kesla mukaan ku agco alko sitä myymään. 

-
no kukas modaa ekana tommosen sinisen n174:n

- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Varmaan tulloo muutamia vanhoja, mutta parempia nuo uudet on siihe laittoo ku niissä on sellatteet muodot että niiden modaaminen vie aikaa. Vanhemmat oli vielä koppimallisia niin niitä vielä sentäs modaa, harvalla riittää taidot uusiin N4 tai T4.Kuuspytty kirjoitti:Sitä minäkin uskon..mrteema kirjoitti:Uskon et tuloo vaa nuota mitä on agcon aikana tehty.
Löytyi tälläinen video https://www.youtube.com/watch?v=td0-96ioa88
Tuossa näkyy FS15 versiossa ilmeisesti olevia koneita, Massey Ferguson, Kramer-kuormaaja, Holmer juurikkaannostokone ja Valtra N4. Ilmeisesti myös fenttejä tulossa? Uskoisin Agcon laittavansa kaikki merkit likoon.

- tofu
Tuon videon perusteella ei ole tullut muuta eroa peliin kuin koneet, mutta on tässä viellä kevät ja kesä aikaa parantaa.Simppa kirjoitti: Varmaan tulloo muutamia vanhoja, mutta parempia nuo uudet on siihe laittoo ku niissä on sellatteet muodot että niiden modaaminen vie aikaa. Vanhemmat oli vielä koppimallisia niin niitä vielä sentäs modaa, harvalla riittää taidot uusiin N4 tai T4.
Tuossa näkyy FS15 versiossa ilmeisesti olevia koneita, Massey Ferguson, Kramer-kuormaaja, Holmer juurikkaannostokone ja Valtra N4. Ilmeisesti myös fenttejä tulossa? Uskoisin Agcon laittavansa kaikki merkit likoon.
Toivottavasti tulisi edes joku pohjoismainen mappi noiden amerikka mappien kaveriksi heti kättelyssä

Traktorin kaatuessa pidä kiinni ohjauspyörästä, ÄLÄ HYPPÄÄ!
#Kuuukkelijutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Kyllä siinä pitää kehittää ihan pakosti jos meinaa catle and cropsille pärjätä.tofu kirjoitti:Tuon videon perusteella ei ole tullut muuta eroa peliin kuin koneet, mutta on tässä viellä kevät ja kesä aikaa parantaa.Simppa kirjoitti: Varmaan tulloo muutamia vanhoja, mutta parempia nuo uudet on siihe laittoo ku niissä on sellatteet muodot että niiden modaaminen vie aikaa. Vanhemmat oli vielä koppimallisia niin niitä vielä sentäs modaa, harvalla riittää taidot uusiin N4 tai T4.
Toivottavasti tulisi edes joku pohjoismainen mappi noiden amerikka mappien kaveriksi heti kättelyssä![]()

- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
On kyllä onnetonta kehitystä havaittavissa tuossa videolla ainakin... Saa kyllä vielä kehittyä ja paljon, jos meinaavat, että saa edes kohtuullisen määrän myytyä.
- Ruutana
- Kielet: Suomi Ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ruutana
Ei tuosta videosta oikein voi nähdä ees kehitystä kun on fs-15 ja parit uudet koneet

-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Mut ois kyllä hyvä ku tulis jotai a92 yms. Valtraa. Ja dynaamista maastoa kyllä ootan, koska uppoaminen.

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
![]() | Lataa tästä... |
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Ei jumalauta, ootteko ny ihan tosissanne. Laittakaa ne ehdotukset pelin tekijöille kun tuntuu noita ideoita olevan...
#Kuuukkelijutut