Itellä ainaki näkyy kaikki ja samankokosiihan nuo on kun muittenki?jiitu kirjoitti:Onko se niin vaikeaa pienentää nuita kuvia? Vai olenko minä ainut hitaammalla yhteydellä selaava jolla yksikään nuista kuvista ei lataudu?

Itellä ainaki näkyy kaikki ja samankokosiihan nuo on kun muittenki?jiitu kirjoitti:Onko se niin vaikeaa pienentää nuita kuvia? Vai olenko minä ainut hitaammalla yhteydellä selaava jolla yksikään nuista kuvista ei lataudu?
Et ole yksin. Toinen on se, että itekki ku postaan kuvia, niin ku on skaalarru sopivan kokosiks, nii ei mee ikuisuutta upata niitä.jiitu kirjoitti:Onko se niin vaikeaa pienentää nuita kuvia? Vai olenko minä ainut hitaammalla yhteydellä selaava jolla yksikään nuista kuvista ei lataudu?
Juu ei toi oo aika eikä mikään ko kylää heitetään.Verkku kirjoitti:Mitä te vikisette, se on ihan normaalia kun kylillä tohon aikaan ajelee.Kasitonni kirjoitti:Mitä nyt Whatsapissa oon sen juttuja lukenu ni aika myöhään yöllä tuppaa ajelemaan joskus.JTJcrafter kirjoitti:Kolmelta aamuyöstä käyny koittamassa
Ja mitäköhän nyt tuli vikistyä. Kunhan mainitsin että olis käyny koittamassa kolmelta aamuyöstä. Ja kyllä mä sen tiiän että normaalia ku kerran itekki tulee käytyä samoihin aikoin ajelemassa.Verkku kirjoitti:Mitä te vikisette, se on ihan normaalia kun kylillä tohon aikaan ajelee.Kasitonni kirjoitti:Mitä nyt Whatsapissa oon sen juttuja lukenu ni aika myöhään yöllä tuppaa ajelemaan joskus.JTJcrafter kirjoitti:Kolmelta aamuyöstä käyny koittamassa
Eipä sesonkina tilallisen pojat paljo kylärallia kerkiä heittämään. Ite en ainakaan.Valtra_mies kirjoitti: Juu ei toi oo aika eikä mikään ko kylää heitetään.
Päivät töitä ja yöt kylää jos sikseen on ja kerkiää.Aecel kirjoitti:Eipä sesonkina tilallisen pojat paljo kylärallia kerkiä heittämään. Ite en ainakaan.Valtra_mies kirjoitti: Juu ei toi oo aika eikä mikään ko kylää heitetään.
![]() | Lataa tästä... |
Sehän riippuu levityskalustosta, pellon koosta ja levitysmäärästä. Jos matka pellolle on alle 3km ja joku 15kuution vaunu, niin sillon ei kontti hyödytä, mutta jonkun 10km matkan kohdalla levitysmäärä tuplaantuu ainakin. Sekin riippuu tiestöstä.maajusssiiii kirjoitti:Kertokaas viksummat kuinka tehokkaasti lietettä voi levittää pelolle jos letkulevitin ja siirtokontti? Montako hehtaaria saa tunnissa levitettyä?
Mittarivalojen maadoitukset kunnossa?valtrat161 kirjoitti:Mikähän mahtaisi olla vikana valmet 6300 vilkunmerkkivalo ei toimi vaikka on uusi poltin.
Toimiiko vilkkujen rele oikein? Releessä taitanee olla omat käret merkkivalolle.Neliveto kirjoitti:Mittarivalojen maadoitukset kunnossa?valtrat161 kirjoitti:Mikähän mahtaisi olla vikana valmet 6300 vilkunmerkkivalo ei toimi vaikka on uusi poltin.
Tosimieshän laittaa ostotilanteessa lisää kättä taskuun ja laittaa oikein Unlimited-studiossa (mun mielestä pajalla olis ollu paljoValmeksi kirjoitti: Kaiuttimet ja radio suoraan sanoen paskaa.
Ei kannattas aivan nuin kärjistettyä mielipidettä ottaa monen kuskin käytösä olleen koeajokoneen perusteella. Ainaki mitä mää olen protoja ja valmiita koneita ajanut nii äänentoisto oli oikeasti priima kamaa.Valmeksi kirjoitti:^^Muuten joo, mutta edes unlimitedistä ei myyjän tiedon mukaan saa kuin sen subbarin ja EHKÄ paremman soittimen.
Noilla kajareilla ääni kuin linnunpöntöstä ja vasen kaiutin jo särisi vaikkei soitettu kertaakaan kovaa.
Peräkärryn merkkivalo tulee eri kautta releestä.valtrat161 kirjoitti:Mutta kuitenkin kärryn vilkkujen merkkivalo toimii