Nyt niitä jäitä hattuun, tappelette tämmösistä turhuuksista..POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Kiitos sitä VITUN SAMAA SAATANA!

Nyt niitä jäitä hattuun, tappelette tämmösistä turhuuksista..POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Kiitos sitä VITUN SAMAA SAATANA!
Anna ny vaa olla! Jos joku rupee vittuilemaa nii ei tarttee ruveta laukoo vastapalloo hetiPOHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Juuh, sori kuuspytty ei pitäis tolla taval ragee mut mulla on vakavia agression hallinta ongelmia nii herkästi täällä sitte ku joku tulee aukoon nii lähtee helvetti irti. Mutta toisaalta säki oot mulle anteeksipyynnön velkaa ku tuut sanoo et älä tuu pätee ja ettet tiiä mistää mitää. Kyl mäkin sentään tiiän jotai täst maailmast ja tiedän myös miksi täällä kaikki vihaa hyrkkästä. Mut joo nyt ihan oikeest loppu se ot ennen ku tarvii modejen puuttuu peliin.
Toinen hyvä neuvo: Jos tiedät olevasti oikeassa jossakin asiassa, mieti onko sillä mitään väliä jos sanot sen yleisesti kaikille. Jos itse tietää miten asia on, sen pitäisi riittää. Antaa muiden sanoa mitä sanovatkaan ja jättää ne omaan arvoonsa.JTJcrafter kirjoitti:Anna ny vaa olla! Jos joku rupee vittuilemaa nii ei tarttee ruveta laukoo vastapalloo hetiPOHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Juuh, sori kuuspytty ei pitäis tolla taval ragee mut mulla on vakavia agression hallinta ongelmia nii herkästi täällä sitte ku joku tulee aukoon nii lähtee helvetti irti. Mutta toisaalta säki oot mulle anteeksipyynnön velkaa ku tuut sanoo et älä tuu pätee ja ettet tiiä mistää mitää. Kyl mäkin sentään tiiän jotai täst maailmast ja tiedän myös miksi täällä kaikki vihaa hyrkkästä. Mut joo nyt ihan oikeest loppu se ot ennen ku tarvii modejen puuttuu peliin.
Erittäin hyvä neuvo! Ja kyllä Kuuspytty ja 141 taas rupes aiva turhasta vikisemään pojalle...Petrimies kirjoitti:Toinen hyvä neuvo: Jos tiedät olevasti oikeassa jossakin asiassa, mieti onko sillä mitään väliä jos sanot sen yleisesti kaikille. Jos itse tietää miten asia on, sen pitäisi riittää. Antaa muiden sanoa mitä sanovatkaan ja jättää ne omaan arvoonsa.JTJcrafter kirjoitti:Anna ny vaa olla! Jos joku rupee vittuilemaa nii ei tarttee ruveta laukoo vastapalloo hetiPOHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Juuh, sori kuuspytty ei pitäis tolla taval ragee mut mulla on vakavia agression hallinta ongelmia nii herkästi täällä sitte ku joku tulee aukoon nii lähtee helvetti irti. Mutta toisaalta säki oot mulle anteeksipyynnön velkaa ku tuut sanoo et älä tuu pätee ja ettet tiiä mistää mitää. Kyl mäkin sentään tiiän jotai täst maailmast ja tiedän myös miksi täällä kaikki vihaa hyrkkästä. Mut joo nyt ihan oikeest loppu se ot ennen ku tarvii modejen puuttuu peliin.
Mistäs tuo tieobjekti?Petrimies kirjoitti:
Siitä ännän keskeneräisestä mapista, tuo objekti on siis fs13 peruja.superpottu kirjoitti:Mistäs tuo tieobjekti?Petrimies kirjoitti:
![]() | Lataa tästä... |