Meil on käytössä mappi, ja ihan muutama modi jotka saa nopeasti ladattua tuolta aiheesta.

Muutama kuva servulta:

Nii i, ja kun tota karttaa kattoo niin kyllä nousee vesi kielelle.141 kirjoitti:Jumaliste ännällä mahdottoman komeeta.
No ei tuu ehkä ollenkaan modit jakoon jos kinutaan/kysellään. Ja joutuu oottamaan aika kauan varmaan.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Hei! Mä mikää jonne oo kunhan uteliaisuuttani kysyin. Saa kait sitä nyt edes utelias olla,vai eikö muka saa?
Nii ja olikos tää T4 semmonen että oston yhteydes pystyy valitteen värin?savi_ukko kirjoitti:Saakeli loksahti leuka maahan asti! Tosi komia on yhistelmä ja parani teen ulkonäkö huomattavasti ku laitoot punaseks.
Harva tietää, eräät arvaa ja lopuille ei kerrota.pestia kirjoitti:Mistä toi vihree valmet
No ei mutta minä en KINUNNUT vaan uteliaisuuttani kysyin että koska tulee vai tuleeko. Ei oo reilua leimata heti jonneksi jos on utelias. Miksi te mua luulette? Siksi saatanan kullinlutkuttaja hyrkkäseks vai? Vihaan sitä ihan siinä missä teki koska se on semmonen saatanan selkäänpuukottaja. Mut ny loppu ot141 kirjoitti:No ei tuu ehkä ollenkaan modit jakoon jos kinutaan/kysellään. Ja joutuu oottamaan aika kauan varmaan.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Hei! Mä mikää jonne oo kunhan uteliaisuuttani kysyin. Saa kait sitä nyt edes utelias olla,vai eikö muka saa?Onko sitte hyvä mieli?