Serkuilla on tuommonen! Komee tulee!Tumpe kirjoitti:Uusin projekti, textuurit vähä huonosti vielä jne... About 10%

Serkuilla on tuommonen! Komee tulee!Tumpe kirjoitti:Uusin projekti, textuurit vähä huonosti vielä jne... About 10%
YEAH!!!Tumpe kirjoitti: Uusin projekti, textuurit vähä huonosti vielä jne... About 10%
Se on alkuperäinen mappi mitä oon ite muokannu, ja tehny ite kuivurin.juhon kirjoitti:Sulla on aika hieno mappi, voisikko pistää linkkiä?
Jaa, oot aika hienon muokannuValtra_S352 kirjoitti:Se on alkuperäinen mappi mitä oon ite muokannu, ja tehny ite kuivurin.juhon kirjoitti:Sulla on aika hieno mappi, voisikko pistää linkkiä?
Mun Agrimarket skini on kaupassa.Valtra_S352 kirjoitti:Se on alkuperäinen mappi mitä oon ite muokannu, ja tehny ite kuivurin.juhon kirjoitti:Sulla on aika hieno mappi, voisikko pistää linkkiä?
Tos on jonkunlainen fergu http://www.ls-uk.info/index.php?action= ... 6202&cID=1Late kirjoitti:LINKKIÄ mistä latasit :O?
Tottakai minä nyt AgriMarketin kaupan pistän aina mappiin. : DMB_Trac kirjoitti: Mun Agrimarket skini on kaupassa.
Niinpä! Voi helkkari, ku on kyllä yksityiskohtia paljon! Komee tulee!ValtraN142 kirjoitti:VOI JESSUS :O
Saakelin kommee!!Haavisto kirjoitti:Testailin uutta Valtraa![]()
Ei oo näkee kun aassa lukee malli oven ala reunassKoozzi kirjoitti:Taitaapa Olla A - sarjan konettavaltravalmet kirjoitti:Onko mikä malli
Sitten tuo on Valtra 900valtravalmet kirjoitti:Ei oo näkee kun aassa lukee malli oven ala reunassKoozzi kirjoitti:Taitaapa Olla A - sarjan konettavaltravalmet kirjoitti:Onko mikä malli
Kyllä, mutta tuo konepellin sivun textuuri on hieman liian tumma.meikäpoeka kirjoitti:Saakelin kommee!!Haavisto kirjoitti:Testailin uutta Valtraa![]()
Onhan se. Ja hyvä jos kelpaaLadaMies kirjoitti:Onks toi sun mappi????? Hiton hieno!
Eipä ole enääValtraN111 kirjoitti:Kyllä, mutta tuo konepellin sivun textuuri on hieman liian tumma.meikäpoeka kirjoitti:Saakelin kommee!!Haavisto kirjoitti:Testailin uutta Valtraa![]()