Ongelmana on se, että ei sitten tule ulos kaupasta.juuperi kirjoitti:Sun pitää xml:stä poistaa rivit nuilta osilta mitä poistat editorissa.arska fs11 kirjoitti:Kyllähän tuo onnistuu, mutta sitten ei tuu peliin. Ja collisionit on erikseen kiinni.Ls 2011 Fani kirjoitti:Editorissa painelet deleteä? Vai onko kiinteenä puomissa?
Pienet kysymykset [FS15]
-
- Viesti:
Re: Pienet kysymykset [FS15]

Suora putki on kaiken A ja O.
Muilla tehnyt FS15 semmosta että ei päästä peliin.Siis kyllä menee siihen game is loading kohtaan mutta ei pidemmälle.Vielä parin tunnin jälkeenki oli tuossa kohdassa 

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Jusanteri
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mulla käyny samalla tavalla monesti, tosin en oo oottanu kun pari minuuttia. Pelin uudelleen käynnistämällä on korjautunu joka kerta.
Asus Rog Strix x570-E gaming|Amd ryzen 9 5900x|Kingston fury renegade 32gb DDR4|Asus Rog Strix RTX 2080ti|Samsung 2tb 980 pro m.2 ssd|Samsung 1tb 970 evo m.2 ssd|Samsung 1tb 860 qvo ssd|Fractal desing define r6|Asus Rog Strix 850w
Pidon rajat löytyy vain ylittämällä ne.
Pidon rajat löytyy vain ylittämällä ne.
Ei ole korjaantu edes uudelleen asentamisella. 

Ois ropleema textuurien kanssa. Miten sais käännettyä nuo konepellin tekstit oikein päin niinkuin toisella puolella?

- Valmet 755
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Laita tekstuuri punaseks kokonaa ja lisää tekstit adStrip:illä...
Huom! Apuja kaivataan, tietääkö kukaan miten saa jonkin työvälineen/kärryn toimimaan niin että pääset "ajamaan" sitä?! Eli että olet itse työvälineen kyydissä kuten esimerkiksi pelin alkuperäisessä stepassa? Pikaisia apuja yv:llä tai tänne, kiitos.
Ja olen jo lisännyt ne pisteet giantsissa ja lattanut niiden indeksit tekstitiedostoon, mutta ei tunnu toimivan.. Pitääkö tehdä jotain muutakin?

Huom! Apuja kaivataan, tietääkö kukaan miten saa jonkin työvälineen/kärryn toimimaan niin että pääset "ajamaan" sitä?! Eli että olet itse työvälineen kyydissä kuten esimerkiksi pelin alkuperäisessä stepassa? Pikaisia apuja yv:llä tai tänne, kiitos.
Ja olen jo lisännyt ne pisteet giantsissa ja lattanut niiden indeksit tekstitiedostoon, mutta ei tunnu toimivan.. Pitääkö tehdä jotain muutakin?

- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Minkälaisilla asetuksilla sais tasata ojaa tehtyä giantsissa, mappi olis hyvällä mallilla ojia vailla, ärsyttää ku en saa aikasiks muutaku semmosta ihme louhikkoo. 

-
^^ Laitat vaikka radius 0.95 sitte lasket hyväksi sulle sen ojan sitten pidät hiiren niinkun sen cursorin siellä kuopan pohjalla painat ctrl + r ja sitte laitat alimman asetuksen eli RMB:n Repclaceksi niin se ei laske alemmas kuin sen kolon tasolle. Toivottavasti tajusit. :DD

- V A valmet
Joo tajusin, hyvä ku joku vielä jaksaa asiallisesti neuvoa.Pelaaja80 kirjoitti:^^ Laitat vaikka radius 0.95 sitte lasket hyväksi sulle sen ojan sitten pidät hiiren niinkun sen cursorin siellä kuopan pohjalla painat ctrl + r ja sitte laitat alimman asetuksen eli RMB:n Repclaceksi niin se ei laske alemmas kuin sen kolon tasolle. Toivottavasti tajusit. :DD

- savi_ukko
- Kielet: Suomee ,ralli englantii ja vähä tuota svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: NEO FIN
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Eli siis miten saan lisäättyy kusta ja paskaa...
<farmSiloAmount amount="90000.000000" fillType="liquidManure"/>
<farmSiloAmount amount="90000.000000" fillType="manure"/>
Tuollai laitoon ,mutta ei auttanu. Ja kyllä olen aika tumpelo näitten asioitten parissa. Kiitos jo etukäteen toivottavasti vastaatte mahdollisimman pian.
Tuollai laitoon ,mutta ei auttanu. Ja kyllä olen aika tumpelo näitten asioitten parissa. Kiitos jo etukäteen toivottavasti vastaatte mahdollisimman pian.

"Smotoilla läpi talven!"
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Mene my games-->Farming Simulator 2015-->savegame mihin haluat paskaa lisätä-->sieltä vehicles.xml kansio-->sitten paina f3 ja kirjoita hakusanaksi manure-->selaa niin kauan kun tulee teksti "liquidManureFillLevel" jonka perässä on numeroita ja sit siihen vaan haluttu määrä. Näin on ainaki mulla toiminu.savi_ukko kirjoitti:Eli siis miten saan lisäättyy kusta ja paskaa...
-
Osaisikohan täälä joku äkkiä sanoo kuinka saan puimurin kulkeen kovempaan kun puin niin puimuri kulkee 5km/h.
- savi_ukko
- Kielet: Suomee ,ralli englantii ja vähä tuota svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: NEO FIN
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Kiitos nyt autto!Valluman kirjoitti:Mene my games-->Farming Simulator 2015-->savegame mihin haluat paskaa lisätä-->sieltä vehicles.xml kansio-->sitten paina f3 ja kirjoita hakusanaksi manure-->selaa niin kauan kun tulee teksti "liquidManureFillLevel" jonka perässä on numeroita ja sit siihen vaan haluttu määrä. Näin on ainaki mulla toiminu.savi_ukko kirjoitti:Eli siis miten saan lisäättyy kusta ja paskaa...

"Smotoilla läpi talven!"
1. Vilkut ei toimi. Giantsissa näkyis olevan koronat kunnossa. En oo xmllää koskenu.
2. Yksi työvalo näkyy pelissä, Giantsissa kaikki neljä.
3. Renkaan tekstuurit. Giantsissa näkyy tekstuurit, pelissä ei. Ja polut on tarkistettu.
Jotenkin jännää kun nuo vilkut lakannu iteksee toimimasta. Ja että nuo valot häviää iteksee kans.
2. Yksi työvalo näkyy pelissä, Giantsissa kaikki neljä.
3. Renkaan tekstuurit. Giantsissa näkyy tekstuurit, pelissä ei. Ja polut on tarkistettu.
Jotenkin jännää kun nuo vilkut lakannu iteksee toimimasta. Ja että nuo valot häviää iteksee kans.
- V A valmet
Mitenkäs laitetaan elukat toimimaan mappiin, voi myös ilmottautua vapaaehtoseks laittamaan. 

- N141H
- Kielet: Suomi
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Mä voin laittaaV A valmet kirjoitti:Mitenkäs laitetaan elukat toimimaan mappiin, voi myös ilmottautua vapaaehtoseks laittamaan.

-
Nyt tarvitaan apuja multiplayerin kanssa. Mikä mahtaa olla vikana kun yritän pelata kaverin kanssa multiplayeria ja kaveri ei löydä pelihaullakaa sitä mun multiplayer pelii? Toivottavasti ymmärsitte vian oikein :3 

-
Voisiko joku osaava yrittää saada tän: http://www.modhoster.com/mods/scania-p4 ... kuhlaufbau toimimaan fs15.
Kokeilin itse konvata sen mutten lukuisista ohjeista ja yrityksistä huolimatta onnistunut siinä.
Kokeilin itse konvata sen mutten lukuisista ohjeista ja yrityksistä huolimatta onnistunut siinä.
- valtrat161
k
Viimeksi muokannut valtrat161, 29.02.2016 19:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Onko tosiaan niin ettei noilla isommilla rakkoreilla saa vedettyä mitään muita kärryjä ko noita dollyn kans käytettäviä? 

-
- Kielet: Suomi ja vähän Eklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jartsu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Viesti:
Mikähän tää o.

-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Samalla lailla kun ets? Eli nakkaat joitain musiikkeja mitä haluat kuunnella niin tiedostoon, mutta kyllä nettiradio on paljon parempi.
-
- Kielet: Suomi ja vähän Eklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jartsu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Viesti:
No kuuntelen yleensä nrj nettiradioo mut alotin pelin tollane paska tuli.superpottu kirjoitti:Samalla lailla kun ets? Eli nakkaat joitain musiikkeja mitä haluat kuunnella niin tiedostoon, mutta kyllä nettiradio on paljon parempi.
-
Radio modista? Ja onko sulla tää case? http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 92&t=19215 Ehkä voi johtua, mutta enpäs oo varma.