Pitääkö mods -kansios olla kyseiset modit kuitenkin ?
Minä oo ainakaa saanu yhdessäkää kartas kakkaa lapioitua

Pitää olla se modi myös modi kansiossa, yleensä ne tulee mapin mukana.Hiatane kirjoitti:Osassa kartoissa kun on noita dung- yms. triggereita valmiina, niin miten ne pitäis toimii?
Pitääkö mods -kansios olla kyseiset modit kuitenkin ?
Minä oo ainakaa saanu yhdessäkää kartas kakkaa lapioitua
No avaat pelin log. tiedoston, ja katsot mikä mättää.cmlot kirjoitti:Latailin modeja ja nyt oisin menny kokeileen niin pelin aukasin niin tuli vaan musta ruutu. Mitäs nyt
Voihan sitä koittaa kellottaa jos osaa, mutta jos et osaa niin parempi ostaa vaan uus prossu ettei käy niin kuin erään käyttäjän Amd Sempronille...jiiikoo kirjoitti:Semmosta vän et ku mulla on nyt toi intel core i3 2.13Ghz prossu nii miten saisin siitä mahollisimman halvalla viritettyy jonkun 2.5-3Ghz, cai pitääkö ostaa kokonaan uus
Pitääkö sieltä jotain muuttaaValtraN111 kirjoitti:No avaat pelin log. tiedoston, ja katsot mikä mättää.cmlot kirjoitti:Latailin modeja ja nyt oisin menny kokeileen niin pelin aukasin niin tuli vaan musta ruutu. Mitäs nyt
Ei, kun katot, jos jonku modit kohdalla lukee esim. "error", niin sitten poistat sen modin mods-kansiosta.cmlot kirjoitti:Pitääkö sieltä jotain muuttaaValtraN111 kirjoitti:No avaat pelin log. tiedoston, ja katsot mikä mättää.cmlot kirjoitti:Latailin modeja ja nyt oisin menny kokeileen niin pelin aukasin niin tuli vaan musta ruutu. Mitäs nyt
Tattis. =)jiiikoo kirjoitti:No minä teen joskus näin: Pistän puun, sitten otan edit>copy>edit>paste ja tulee toinen puu sit valihe se eka ja ne molemmat tulee valituks ja sit voi monistaa kaks puuta ja sit taas valihet sen kaikkein ekaks "tehdyn" puun ja nyt voi monistaa jo neljä ja niin edelleen puuta näin minä teen.
Toivottavasti älysit
Eh olisko kysymys väärässä paikassa nyt. Mut ei se oo hajonnu kokonaan kerro tuleeko sama kun käynnistät sen uudestaan? yleensä noissa on jotain ohi menevii häiriöitä.jiiikoo kirjoitti:Mikäs pun ps3:selle on tullut, kun sen avaa, niin ei tuu mitään valikkoja, vaan siihen jää se viiva tai juova tai mikäpähän juttu siellä taustalla nyt liikkuukaan nii se vaan leijailee siinä. Eikä mistään napista tapahdu mitään. Sammuttaakin piti suoraan virtakatkasimesta. Eikai kone oo lopullisesti hajonnu
En ole käyttänyt money cheattia.Valmet702s kirjoitti:Ootko käyttäny money cheattii mulla tuli semmonen kans mut kannattaa deletoija tallennus ja alottaa alusta ni sillä selviit.
Tarko takko miten saa tollaset ls09cmlot kirjoitti:http://www.mp-lift.fi/Kuvat/paalipihti_2008wd.jpg Mites tämmöset pihdit toimii LS09?
Jos ls09:ssä tarkotat niin numpad 1 ja 3cmlot kirjoitti:http://www.mp-lift.fi/Kuvat/paalipihti_2008wd.jpg Mites tämmöset pihdit toimii LS09?
Ei auttanut.Valtra6250 kirjoitti:Jos et ole kokeillut, testaa muuttaa nimeksi Fend532.zip vaikkapa.