

Eiku oho juu, siis kuormassa pysymisestä. Ettei mutkassa lähde omille reiteilleen.RainBow_ kirjoitti:Täh, mitä sä meinaat pystyssä pysymisellä, minen oikee hoksannu.
Ihmettelisin suuresti ellei olis tulossa kerta on tehty viimesenpäälle ohjaamokin isolla rahalla.Valmeksi kirjoitti: Ei vaan, mutta eikös se N4 oo ollu tuloillaan?
Agritechnicassa pitäisi olla näytillä, ainakin tractor of the year kisaan on ilmoitettu N174. Protojakin ollut liikkeellä jo vaikka ja kuinka kauan.Aecel kirjoitti:Ihmettelisin suuresti ellei olis tulossa kerta on tehty viimesenpäälle ohjaamokin isolla rahalla.Valmeksi kirjoitti: Ei vaan, mutta eikös se N4 oo ollu tuloillaan?
Kyllähän tuolla ovessa joku tarra semmoisesta on. Ihan ajettavan oloinen vehje, kuva vaan on hieman vääristynyt ja epäonnistunut kun otettu jollain kalansilmä-efektillä.Kasitonni kirjoitti:Nytku näistä uusista Valtroista on puhetta, niin eikös se uus Tee saanu jonku "Machine of year 2015" -palkinnon? Ei turhan takia varmaankaan.
No emmä tiiä, 6350 muistellaan vieläkin lämmöllä ja sitä kuinka ketterä se oli paalien kanssa, vaikka perä vähän kevyeksi välillä kävikin.mikebirdie kirjoitti:Vihdoinkin Valmetissa on saatu pienemmäksi nokkaa ja akselin ylitystä kun vanhoissa oli kauheet nokat etukuormain käyttöön...
Tuo Valtran nokan isous on jostaki tuulesta temmattua. Yhtä pitkä se on ollu, mitä muissaki, mutta paljon matalempi.mikebirdie kirjoitti:Vihdoinkin Valmetissa on saatu pienemmäksi nokkaa ja akselin ylitystä kun vanhoissa oli kauheet nokat etukuormain käyttöön...
Ei muissa mee nokkaa metriä yli eturenkaiden etu reunaa. Vaan eivät vieläkään oo näköjää tuota käsinojaa muttaneet.Ännä kirjoitti:Tuo Valtran nokan isous on jostaki tuulesta temmattua. Yhtä pitkä se on ollu, mitä muissaki, mutta paljon matalempi.mikebirdie kirjoitti:Vihdoinkin Valmetissa on saatu pienemmäksi nokkaa ja akselin ylitystä kun vanhoissa oli kauheet nokat etukuormain käyttöön...
Niinpä, aivan paska facelift taas kerran. Miksi edes harkita muita kun aina voisi vain hankkia käytetyn Fentin ja liittyä Variomiesten saunailtoihin?Maon^ kirjoitti: Edelleenki 07 ventti vie näitä kun pässiä narusta ja on halvempiki.
Mistä lähtien etuakselin sijainti on vaikuttanu keulan pituuteen?Maon^ kirjoitti: Ei muissa mee nokkaa metriä yli eturenkaiden etu reunaa. Vaan eivät vieläkään oo näköjää tuota käsinojaa muttaneet.
Edelleenki 07 ventti vie näitä kun pässiä narusta ja on halvempiki.
Mistäs lähtien ne on samaa kokoa ollu?Matias98 kirjoitti:En nyt osaa mittoja sanoa, mutta aivan varmasti on esim t171 pitempi keula kuin 6930 jontikassa.
Kuormaaja käytössä huomaa varsinki hyvin.
No tarkotin premium 6930 jossa on 188hv ja jontikassa on 10 cm lyhyempi akseliväli, eikä keula tule siltikkään renkaitten etupuolelle ku muutaman hassun sentin. Ja sen vuoden romu palkinnon nyt on massikka, jontikka saanu kans aivan lähivuosina.Valmeksi kirjoitti:Mistäs lähtien ne on samaa kokoa ollu?Matias98 kirjoitti:En nyt osaa mittoja sanoa, mutta aivan varmasti on esim t171 pitempi keula kuin 6930 jontikassa.
Kuormaaja käytössä huomaa varsinki hyvin.
T171 tehoa 190hv ja kys. jontussa 160hv
7530 on samaa kokoa kuin tee ja akselivälissä 5cm ero ja jonttu kaartaa enempi kuin tee. Jos keulan pituus haittaa kuormausta on paikallaan liian pieni ek.
Tiistaina huollettiin puimuri ja nyt suap ootella viljan joutumista.
Siinä sen näkee että mikä on paras.Kasitonni kirjoitti:Tää on niin perus että hehkutetaan että Valtrassa on kaikki huonoo, mut silti tulee kaikki machine of the year ynnä muut, sitte vielä haukkumisen perusteluissa ei oo mitään perää.