Tutulle me se myytiin sillä se aloittaa oman karjatilan pitämisen niin tarvii traktoreita. Mutta näillä näkymillä tilalle tulee Valtra n111 hitech motovarustuksella.141 kirjoitti:Ei mua kyllä ilahduta yhtään ku 705 myydäänvalmet00 kirjoitti:Vaari kerto että pääsen ajaan sen valmet 705 Poriin, kun se myi sen ja takasi ajelen serkun Ch-Racing 50 mopolla.Matkaa tulis yhteensä n.380 km.
Hyvä reissu jos pääsee 705:lla ajamaa ja sen päälle viel ceehoolla.valmet00 kirjoitti:Tutulle me se myytiin sillä se aloittaa oman karjatilan pitämisen niin tarvii traktoreita. Mutta näillä näkymillä tilalle tulee Valtra n111 hitech motovarustuksella.141 kirjoitti:Ei mua kyllä ilahduta yhtään ku 705 myydäänvalmet00 kirjoitti:Vaari kerto että pääsen ajaan sen valmet 705 Poriin, kun se myi sen ja takasi ajelen serkun Ch-Racing 50 mopolla.Matkaa tulis yhteensä n.380 km.
No pistäppäs kuvaa nytten kun tollasta menit kehumaan.Neliveto kirjoitti:Taloon tuli viides Foortti jos Super Dexta lasketaan mukaan.
Itel ww.Iiro kirjoitti:Sain volvolta AWP Asiimov FT.
Joo, ei vittu nytkö se kesä sitte alko ja koulu alkaa keskiviikkona.Maon^ kirjoitti:Auriko paistaa ja 20°c lämmintä.
Parempi myöhään ku ei millonkaan.141 kirjoitti:Joo, ei vittu nytkö se kesä sitte alko ja koulu alkaa keskiviikkona.Maon^ kirjoitti:Auriko paistaa ja 20°c lämmintä.
Meinaako se kultainen ampuja merkki sitä että ei menny kun vaan puolet lippaasta huti.Neliveto kirjoitti:Tulipahan ammuttua ittelle ampumataitotestistä kuntoisuusloma ja samalla kuitattua kultainen ampujamerkki.
Minäki tuun.savi_ukko kirjoitti:Tänään power truckkiin.
Mä en päässy kotiuttamistestis edes läpitte, mutta ei se ketään haitannu. Oltiin puolivuotta ampumatta ja ase sai sinä aikana pari kertaa kunnolla osumaa.Neliveto kirjoitti:Tulipahan ammuttua ittelle ampumataitotestistä kuntoisuusloma ja samalla kuitattua kultainen ampujamerkki.