Piti kihilatun kans vahata punane paholainen.

Saakeli kun tulee nätti. Tai on se sitä jo ennestään mutta tuo korotus vaan parantaa.Motokuski kirjoitti:Vähän mitsun tulevaa korkeutta mallailin... Eikai täs auta kun laittaa palikoita tilaukseen... Vielä kun edulliset 33" renkulat löytys jostain.![]()
Helmaan reilu 60cm tuossa kuvassa...
Minkäslaista korotusta meinasit? Mulla Hiluxissa nyt 50mm korinkorotus ja nuo 33x12.5 renkaat ottaa vähän kaariin huonossa maastossa pyörät käännettynä sisäänjoustossa,mutta normaalissa ajossa ei haittaa. Tarkoitus olis vielä joskus laittaa 3" tai 2" korottava alustasarja niin sitte tulis hyvä.Motokuski kirjoitti:Vähän mitsun tulevaa korkeutta mallailin... Eikai täs auta kun laittaa palikoita tilaukseen... Vielä kun edulliset 33" renkulat löytys jostain.![]()
Helmaan reilu 60cm tuossa kuvassa...
Maastopakettiauto toi mullakin on. Mut siinähän on vaan se säädös että 25.5.2007 jälkeen ei saa enää asenntaa vanhoihinkaan autoihin hyväksymätöntä valorautaa, mutta kun otteella sen ei tartte lukee niin kukapa sen tietää millon se on siihen pultattu. Voi katsastusmiehelle tuumata että se on aina tässä ollut. Jos alkaa kahtomaan kun on uus maali pinnassa yms. niin voihan sitä aina sanoa että on vaan vanhaa entrattu ja maalailtu, sitähän ei mikään kiellä.Valtra T202 kirjoitti:Rippuu katsastusasemasta hyväksytäänkö valorauta vai ei. Mulla ei mitään sanomista vaikka hitsasin valoraudan runkoon kiinni. Toki mulla rekisteröity maastopakettiautoksi joka auttaa asiaan ja katsasjana sellanen, joka rakentelee ittekkin autoja.
Niinhän se on. Kyllä mua kuitenkin tuo valmis levikekumi kiinnostais, kun normi roiskelläppäkumista kun tekee niin tuppaa tulemaan semmoset "roikkuvat" lärpäkkeet. Noh syksyyn asti on aikaa, sit tarvis leimata auto ja samalla muutoskatsastaa otteeseen nuo renkaat ja korotus jolloin vasta tarvitaan levikkeitä... Poliisia ei kiinnosta näköjään vaikka levikkeitä ei olekkaan. Mutta hyvät ne on olla muutenkin, joskus tuppaa linkoamaan kiviä nuo renkaat, lähinnä omalle tuulilasille...Valtra T202 kirjoitti:Kai se on pelkästään ulkonäkökysymys, että kummasta ne levikkeet tekee. Valmiista levikekumista tulee helpommin siistimmän näkönen ja roiskeläppäkumista tehdyt voi näyttää enemmän "kotitekoisilta".