No more space
- umbe
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja huono englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
No more space
Elikkäs minulla on sellainen ongelma, että omassa mapissa niin kun koittaa ostaa uutta konetta niin aina tulee tuo no more space vaikka sen osto paikan triggerit laittaa ihan tasasel mis ei oo mitään?
#Kuuukkelijutut #FsFin
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Re: No more space
Onkos niitä useampia kuin yhdet? Jos on niin muut pois ja storeplace-triggerin uudelleen importtaaminen ja paikalleen laittokin saattaisi auttaa. Voit myös koittaa vielä jotain ihan uutta kohtaa mapissasi, jahka sellaisessa kohtaa toimisiumbe kirjoitti:Elikkäs minulla on sellainen ongelma, että omassa mapissa niin kun koittaa ostaa uutta konetta niin aina tulee tuo no more space vaikka sen osto paikan triggerit laittaa ihan tasasel mis ei oo mitään?

Motia --> http://psorvali.ltd/
- umbe
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja huono englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
No minäpä kokeilen kohta, kun syön ekana.Petrimies kirjoitti:Onkos niitä useampia kuin yhdet? Jos on niin muut pois ja storeplace-triggerin uudelleen importtaaminen ja paikalleen laittokin saattaisi auttaa. Voit myös koittaa vielä jotain ihan uutta kohtaa mapissasi, jahka sellaisessa kohtaa toimisiumbe kirjoitti:Elikkäs minulla on sellainen ongelma, että omassa mapissa niin kun koittaa ostaa uutta konetta niin aina tulee tuo no more space vaikka sen osto paikan triggerit laittaa ihan tasasel mis ei oo mitään?

#Kuuukkelijutut #FsFin
-
Jos aiot animalsin importtaa, niin en usko että toimii kovin hyvin. Kannattaa luoda kokonaan uusi navmesh, muuten voi jotkin id:t sun muut sekottua.umbe kirjoitti:No minäpä kokeilen kohta, kun syön ekana.Petrimies kirjoitti:Onkos niitä useampia kuin yhdet? Jos on niin muut pois ja storeplace-triggerin uudelleen importtaaminen ja paikalleen laittokin saattaisi auttaa. Voit myös koittaa vielä jotain ihan uutta kohtaa mapissasi, jahka sellaisessa kohtaa toimisiumbe kirjoitti:Elikkäs minulla on sellainen ongelma, että omassa mapissa niin kun koittaa ostaa uutta konetta niin aina tulee tuo no more space vaikka sen osto paikan triggerit laittaa ihan tasasel mis ei oo mitään?Ja tässähän vois samaten sitten kysyä, että miten lehmät saa näkymään, kun ne ei näy vaikkakin importtasin koko animals hommelin uusiks, mut ei siltikään?
-
Siis jos ongelmana on se, ettei lehmät näy. Silloin ehkä yrittäisin uuden meshin luomista.umbe kirjoitti:Miten niin luoda uus?Ja kiitos hyvin toimii nyt tuo osto.