Valmet805 osaa nämä hommat, kysyppäs!Tyämiäs kirjoitti:Se, että kaikki ediitit meniki päin persettä.. Varmaa 2tuntia tein yhtä pientä ediittiä ja ku pääs pelii niin eturenkaat vispas ja lasiseiniä tuli.. Toista edittiä tein samat 2tuntia, mut sitä ei pystyny ostaan.. Kolmas ediitti oliki jo sellanen, että se lensi ilmaan jo silloon ku sen osti.. Ja yritin tehä niistä toimivia ja hienoja sentakia että vois tehä joittenki kans konekauppoja, mutta noilla eväillä ei kauppoja kyllä tule..Perkele, sanon minä.
Kuka se ny on?Kasitonni kirjoitti:Valmet805 osaa nämä hommat, kysyppäs!Tyämiäs kirjoitti:Se, että kaikki ediitit meniki päin persettä.. Varmaa 2tuntia tein yhtä pientä ediittiä ja ku pääs pelii niin eturenkaat vispas ja lasiseiniä tuli.. Toista edittiä tein samat 2tuntia, mut sitä ei pystyny ostaan.. Kolmas ediitti oliki jo sellanen, että se lensi ilmaan jo silloon ku sen osti.. Ja yritin tehä niistä toimivia ja hienoja sentakia että vois tehä joittenki kans konekauppoja, mutta noilla eväillä ei kauppoja kyllä tule..Perkele, sanon minä.
))
Joo, selasin galleriaa ja löysin muutamat keskustelut ku se oli siä tai ainaki kaikki sano että siel on joku valmet805 joka on tehny monta käyttäjääKasitonni kirjoitti:Eräs ediittiasiantuntia joka muuten ei syystä tai toisesta enää täällä oo.En osaa auttaa näitte modien kans
Ei eläimiä kannata jahtaamalla yrittää saada kiinni... Itseäni häiritsee toi jatkuva vesisade.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Meiän koira saatana! Ensiks se karkaa ja sen peräs saa juosta tunti tolkulla ja siite ko viimein saat sen sisälle juttelet netissä 20min ja meet hoitohuoneeseen nii eiköhän oo vittu pöntön ympärys täynnä koiran paskaa ja kusta. Perkeleen perkele!
Mittee täälä on taas tapahtunu ku ei meinaa pysyä kärryillä ku koko aja jottai paskaa tulle joko suunnasta?Kasitonni kirjoitti:Eräs ediittiasiantuntia joka muuten ei syystä tai toisesta enää täällä oo.En osaa auttaa näitte modien kans
Tuokaan ratkaisu kauhean järkevä taas ollu...V A valmet kirjoitti:Mittee täälä on taas tapahtunu ku ei meinaa pysyä kärryillä ku koko aja jottai paskaa tulle joko suunnasta?Kasitonni kirjoitti:Eräs ediittiasiantuntia joka muuten ei syystä tai toisesta enää täällä oo.En osaa auttaa näitte modien kans
Tosiaan, tänään meinasin heittää radiokuulosuojaimet raktorin ikkunasta mehtään ku kuuntelin uutisia, ku kolme terrori iskua saman päivän aikana, perkele pitäs koko lähi-itä ampua atomipommilla vittuun tältä planeetalta, iha seinähullua porukkaa vaa tuntuu sielläki asustelevan.
Päältäajettava? Mitähän mahto hajota.sierraman kirjoitti:Vittu just leikkasin ruohoo ja tietinkin meiän oma luotettavana pidetty husse leipo, että sellasta pitäs lähtee kai leikkurikaupoille.
Ei onneks ollu päältäajettava lykättävä 46 masteri se oli. Jaa a todennäköisesti se vään lämppäs koska nyt kun se on kylmä niin moottori pyörii, mutta en oo koittanu sen jälkeen sitä käymään. Tarvii viä kattoo jos nostais kannen pois siitä ja missä kunnossa pytty on.141 kirjoitti:Päältäajettava? Mitähän mahto hajota.sierraman kirjoitti:Vittu just leikkasin ruohoo ja tietinkin meiän oma luotettavana pidetty husse leipo, että sellasta pitäs lähtee kai leikkurikaupoille.
Luuletko että tää sun viestisi auttais jotenki? Veikkaan että ei auta yhtää, enkä ihmettele jos vaan "pahentaa" asiaa. :DDPOHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.
PS: Sori pelaaja80:pille eilisestä yv:stä mutta ku sattu vituttaa nii oli pakko vittuilla jollekki randomille.
Ja tämähän on vain karvas totuus!POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.
PS: Sori pelaaja80:pille eilisestä yv:stä mutta ku sattu vituttaa nii oli pakko vittuilla jollekki randomille.
Jokainen voi itse tehdä omat modinsa, jos haluaa. Ei kukaan oo niitä syntyessään osannu tehdä, vaan se on pitänyt opetella itse. Voisithan säkin Pohjanmaan Poika opetella modaamaan, kun nytkin osaat sentään jo ymmärtääkseni sentään editoida vähän.vulmet123 kirjoitti:Ja tämähän on vain karvas totuus!POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minua alkaa jo lievästi sanottuna vituttamaan tämä Reiska95:den, Urakkamiehen ja muiden tämän foorumin "modaajien kerman" privamodi touhu. OPETELKAA VÄLILLÄ LAITTAMAAN NIITÄ UPEITA EDIITTEJÄNNE JAKOONKIN SAATANA! Vituttaa kun ne julkasee jonkun hienon modin ja aattelen et voisin saada ton vaihtokaupal mutta kun en pelaa mitään "hyvää sotapeliä" kuten cs:ää nii eihän mulla oo sitte muuta vaihdettavaa kuin tf2 kamaa ja uskon ettei niillä mitään ediittejä saa saatana.
Ei ristus...Pelaaja80 kirjoitti:Vähän liikaa oftopiikkii mut pakko laittaa.