By valtra6550, shot with Canon FS100 at 2009-09-04
mä pelaan läppärillävaltra6250 kirjoitti:Eiks kukaa käytä läppäriä pelaamiseen mut mä ainaki ku tää on tehokkain ku noi 2 muuta konetta on niin tehottomia ettei starttaa koko peli valikkoon toises konees ja toises taas lagittaa ihan kauheesti
Ja mä ostin ku tää oli mahdollisimman halpa ja tehokas. 399 euroo.Muskeli_ kirjoitti:En oo ostanu läppäri, ennemmin laitan rahaa pöytäkoneeseen,koska siitä saa tehokkaamman!
mäkimeikäpoeka kirjoitti:mä pelaan läppärillävaltra6250 kirjoitti:Eiks kukaa käytä läppäriä pelaamiseen mut mä ainaki ku tää on tehokkain ku noi 2 muuta konetta on niin tehottomia ettei starttaa koko peli valikkoon toises konees ja toises taas lagittaa ihan kauheesti
Mulla se onlinesta sai vaan 300... Noh on se parempi ku tolta e-system 204 en oo kyl sitä testannu mut sillä ei ees toimi LS08ikaan pelkkä 64 mb näytönohjainMuskeli_ kirjoitti:no mulla menny tähän 500€ ja sai siitä Virtualmark testistä 13 700 pistettä..
joo mun banaani ownaa kaikkiValtra6550 kirjoitti:Aik läppä toi laten.... Banaanii!
Onko montaki viikkoo ollu tosa?Late kirjoitti:joo mun banaani ownaa kaikkiValtra6550 kirjoitti:Aik läppä toi laten.... Banaanii!
varmaa viikonTumpe kirjoitti:Onko montaki viikkoo ollu tosa?Late kirjoitti:joo mun banaani ownaa kaikkiValtra6550 kirjoitti:Aik läppä toi laten.... Banaanii!