



Keskimäärin kymppitonnin/kappale neliveto Fordit, Fiatit ja Natikat riippuen yleiskunnosta ja onko etukuormaajaa vai ei.CaseKuski kirjoitti:Millähän hintaan se myys noita viiatteja tai caseja/natikoita?
Näin vähänepäälinkin että ei ainakaan halvalla pääse.Neliveto kirjoitti:Keskimäärin kymppitonnin/kappale neliveto Fordit, Fiatit ja Natikat riippuen yleiskunnosta ja onko etukuormaajaa vai ei.CaseKuski kirjoitti:Millähän hintaan se myys noita viiatteja tai caseja/natikoita?
Se on belarus eikä taavetti valkonen väri varmaan hämäsi.HolsetPower kirjoitti:Tommosen praunin haluisin. En tiiä onko se se valkonen väri mikä viehättää vai mikä.
![]() | Lataa tästä... |
Intis oli ainakin kaikenlaisia ilmajarrullisia pikkukärryjä, tiedä sitten onko sellaisia siviilipuolella.maajusssiiii kirjoitti:En sit tiiä onko oikee paikka kysellä mut tuli tossa mieleen kun c1e kortilahan saa vetää c1 luokan ajoneuvoa joka painaa maks 7.5tn ja c1e saa tähän 7.5t autoon kytkeä vielä 4.5tn perävaunun. Onko olemassa tollasta 4.5t kärryä? Tarvis kuitenkin olla paineilmajarrullinen ja jne??
Se oli vaan sommittelu kuva ei ne ollu ees kiinni mutta en taida ees laittaa niitä.Neliveto kirjoitti:Jartsulla hieno valmetti ja olisit laittanu vielä sen kuvan jossa äärivalot.
Noita kokonaismassaltaan 4500kg O3-luokan kärryjä ei taida olla oikeen olemassa. 3500kg kokonaismassaltaan olevia kyllä löytyy, melkein jokaselta merkiltä mut ne on noita työntöjarrullisia kaikki...urakkamies kirjoitti:Intis oli ainakin kaikenlaisia ilmajarrullisia pikkukärryjä, tiedä sitten onko sellaisia siviilipuolella.maajusssiiii kirjoitti:En sit tiiä onko oikee paikka kysellä mut tuli tossa mieleen kun c1e kortilahan saa vetää c1 luokan ajoneuvoa joka painaa maks 7.5tn ja c1e saa tähän 7.5t autoon kytkeä vielä 4.5tn perävaunun. Onko olemassa tollasta 4.5t kärryä? Tarvis kuitenkin olla paineilmajarrullinen ja jne??
Sepä seNeliveto kirjoitti:Megalla komiaa. Onko parissa kuvassa homman nimi ranta kuntoon?![]()