Totta mooses laitat.Venom kirjoitti:Tuli pari tommosta yksinkertasta siltaa tekastua, pistänkö jakoon?

Totta mooses laitat.Venom kirjoitti:Tuli pari tommosta yksinkertasta siltaa tekastua, pistänkö jakoon?
Jermes kirjoitti:tälläne valmet ja kärry tuli ostettua![]()
Laita ihmees just tollasii oon katellu.Venom kirjoitti:Tuli pari tommosta yksinkertasta siltaa tekastua, pistänkö jakoon?
Voitko laittaa tuon valmetin jakoon noilla mammuteilla tai sit laittaa mulle yv:nä kun haluisin tollasen mammuteillaJermes kirjoitti:Tälläne valmet ja kärry tuli ostettua.
Tuohan on helppoa, kun avaat giantsisa sen trakun ja painat renkaasta ja suurenna scale kohtia oikialta puoleltaHaasa90 kirjoitti:Voitko laittaa tuon valmetin jakoon noilla mammuteilla tai sit laittaa mulle yv:nä kun haluisin tollasen mammuteillaJermes kirjoitti:Tälläne valmet ja kärry tuli ostettua.
Sulla pitää tallentaa siellä giantsissa ku se kamera on sielä traktorin takana suorassa.Valmet702s kirjoitti:Ärsyttää kun leven sin renkaita niin kameran paikka vaihtuu jostain syystä vaikka ei muuta kuin leveyttä.
Tuossa ainakin jonkun näkönen jonttu._Asd kirjoitti:Azceli voisitko pistäää lnikkii deeree ja auraa? ...
Kiitoksia.. poekaan !Mattimies_ kirjoitti:Tuossa ainakin jonkun näkönen jonttu._Asd kirjoitti:Azceli voisitko pistäää lnikkii deeree ja auraa? ...
http://freakshare.net/files/lm3sxxhw/Sampo3065.zip.htmlMasseyFerguson4245 kirjoitti:Sampolle linkkiä Valtra6550