Näkyyhän tuosa eellä ainaki kyntöjälki!Valtra_S352 kirjoitti:Ihan komee tuokin kuva!
Mites, oliks toi tossa pelissäkin suorakylvökone, vai ookko huvikses äestäny siihen reitin?
Tarkotan, että voiko kylvää esim. heinän päälle suoraan..Muskeli_ kirjoitti: Näkyyhän tuosa eellä ainaki kyntöjälki!
ei voi..Valtra_S352 kirjoitti:Tarkotan, että voiko kylvää esim. heinän päälle suoraan..Muskeli_ kirjoitti: Näkyyhän tuosa eellä ainaki kyntöjälki!
No kyl mun mielestä pystyy jos on suorakylvökone.Muskeli_ kirjoitti:ei voi..Valtra_S352 kirjoitti:Tarkotan, että voiko kylvää esim. heinän päälle suoraan..Muskeli_ kirjoitti: Näkyyhän tuosa eellä ainaki kyntöjälki!
Niinpä.. Aika ihmeellistä on ton pelin tekijöiden tehä suorakylvökoneita, jos niillä ei oi kylvää suorakylvöä.Peluri4 kirjoitti: No kyl mun mielestä pystyy jos on suorakylvökone.
Aika nuori pappa sulla kun noita Bizoneita on on alettu valmistaa vuonna 1971Valtra6550 kirjoitti:alempionparempi! (:
Pappa näytti kuvan kun hän oli lapsi ja silloin tämä Bizoni oli vasta ostettu.. :
Nykyjään miun tilalla on vieläkin tämä isopapan vanha Biisoni. ( : <3
Huom! "Isopappa" eli papan pappaMattimies_ kirjoitti:Aika nuori pappa sulla kun noita Bizoneita on on alettu valmistaa vuonna 1971Valtra6550 kirjoitti:alempionparempi! (:
Pappa näytti kuvan kun hän oli lapsi ja silloin tämä Bizoni oli vasta ostettu.. :
Nykyjään miun tilalla on vieläkin tämä isopapan vanha Biisoni. ( : <3![]()
Joo, tosi komeemeikäpoeka kirjoitti:Tuli aika aito kuva, kun kävin pelaamas!
Mutta, mutta, toihan on ihan selvästi aito...meikäpoeka kirjoitti:Tuli aika aito kuva, kun kävin pelaamas!
Ei sen tarvi Suomesta olla, että olisi aito.Motokuski kirjoitti:Muuten kyllä, mutta suomessa ei pahemmin ole tuommosia 803/Claas yhdistelmiä. Jos Claasin tilalla olis vaikkapa vanha tuhti tai muu suomalainen kärry niin olis komia!
Jep, se mulla tässä olikin pointtina ;)ValtraN111 kirjoitti:Ei sen tarvi Suomesta olla, että olisi aito. :PMotokuski kirjoitti:Muuten kyllä, mutta suomessa ei pahemmin ole tuommosia 803/Claas yhdistelmiä. Jos Claasin tilalla olis vaikkapa vanha tuhti tai muu suomalainen kärry niin olis komia!
Vaikka taitaa noi 803:t olla ulkomaillakin harvinaisia. :D