e: kirjotus virheitä varmasti on. Puhelimel kirjotettu.
Minuu ärsytetään aika yleisesti. Ottaa niskasta kiinni ja sannoo et lopetatko? Nii kyl ne lopettaa.
Mulla on ollu sama homma että oon ollu kiusattu että kiusaaja...urakkamies kirjoitti:Oon ollu sekä kiusattu että kiusaaja, ei se niin hääviä oo. Kiusaaminen johtui siitä että multa puuttuu R-kirjain puheesta sekä siitä että oon aina ollut omien polkujen kulkija ja en oo kulkenut laumassa potkimassa kylillä mummoja niinkuin muut samanikäiset.
Mitä sää tolla meinaat, ettet ossaa kirjottaa ko koneella?suomi mies kirjoitti:Mua on kiusattu vuotta. Sen takia ku en osaa kirjottaa ku tietokoneel. Ila huttaa tänään yks asia pahin kiusaaja joutuu erityis luokalle sain kuulla sen äskö.
Käsin kirjottaessa tullee semmosia saatanan kokosia harakanvarmaitaBluePower kirjoitti:Mitä sää tolla meinaat, ettet ossaa kirjottaa ko koneella?suomi mies kirjoitti:Mua on kiusattu vuotta. Sen takia ku en osaa kirjottaa ku tietokoneel. Ila huttaa tänään yks asia pahin kiusaaja joutuu erityis luokalle sain kuulla sen äskö.
Mul sama juttu et kaikki opet valittaa käsialasta että on iha paska.suomi mies kirjoitti:Mua on kiusattu 8 vuotta. Sen takia ku en osaa kirjottaa ku tietokoneel. Ila huttaa tänään yks asia pahin kiusaaja joutuu erityis luokalle sain kuulla sen äskö.
Joo kyl toi parin tyypi maahan laittaminen auttaa kummastiValtra T 170 kirjoitti:Juntiks on haukuttu mutta sanoin et se kuka mua juntiks sanoo nii se on maas sit seuraavaks...Ei auttanu joten rupes porukkaa lentämää.Ei oo sen jälkee kiusattu.
Mää kun meen vessaan koulussa välitunnilla niin silloin tällöin yks tyyppi alkaa hakkaamaan ovea ihan jumalattoman kovaa.Veke00 kirjoitti:Pari homoo aina välistä vittuilee ja puskee vessaa ku käy. Vittu että tekis mieli kerra vetästä oikein kunnolla vastapalloon mutta se tiietään kenen syy se sitte siinä vaiheessa on...
Tätä ihmettelen ittekki ja hyvin samoista asioista on vittuiltu eli kiinnostuksen kohteista/maalla asumisesta ja siitä että en aja mopolla vaan raktorilla ja varmasti siitäkin että olen oman tieni kulkija.Mini20 kirjoitti:Emmää kyl voi ymmärtää et mite voi kiusata jostai maatalous ja maalla asumisista...