Rajaat ton 100x400 kokoseks ja lisäät vaikka reunukset nii olis jo jonkinmoinenPOHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Mä teen näitä aina koulus välitunneilla jos joku haluu nopeesti jonku kuvan. Ps mielipiteitä kuuspytylle tekemästäni allarista kiitos.

Rajaat ton 100x400 kokoseks ja lisäät vaikka reunukset nii olis jo jonkinmoinenPOHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Mä teen näitä aina koulus välitunneilla jos joku haluu nopeesti jonku kuvan. Ps mielipiteitä kuuspytylle tekemästäni allarista kiitos.
Ensinnäkin jos haluat jonkun arvion allarista nii sille on ihan oma aiheki tehtynä. Toisekseen, toi ei oo 60 pixeliä liian korkee vaan n.200 pixeliä liian soukka.
Tuo sun kuva on 249x99, eli pikselin matalempi maksimia.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:No niihän sen pitäs olla mut ku tolla pädillä nyt vaa ei saa tasan sitä 400x100 nii täytyy tyytyy 60 pixelii korkeempaan. Ei sillä että tahallani sääntöjä rikkoisin mut haluun ton kuvan välttämät ja ku sillä pädillä ei kerran saa sallitua kokoo nii täytyy tyytyy siihe 60 pixelii korkeempaa
Aha. Itellä ainaki pädin kuvanmuokkaus ohjelmassa luki et koko on 400x160Ezmo kirjoitti:Tuo sun kuva on 249x99, eli pikselin matalempi maksimia.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:No niihän sen pitäs olla mut ku tolla pädillä nyt vaa ei saa tasan sitä 400x100 nii täytyy tyytyy 60 pixelii korkeempaan. Ei sillä että tahallani sääntöjä rikkoisin mut haluun ton kuvan välttämät ja ku sillä pädillä ei kerran saa sallitua kokoo nii täytyy tyytyy siihe 60 pixelii korkeempaa
Sen pitää olla 400x100px ,ei 100x400 (kanta kertaa korkeus)POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Aha. Itellä ainaki pädin kuvanmuokkaus ohjelmassa luki et koko on 400x160Ezmo kirjoitti:Tuo sun kuva on 249x99, eli pikselin matalempi maksimia.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:No niihän sen pitäs olla mut ku tolla pädillä nyt vaa ei saa tasan sitä 400x100 nii täytyy tyytyy 60 pixelii korkeempaan. Ei sillä että tahallani sääntöjä rikkoisin mut haluun ton kuvan välttämät ja ku sillä pädillä ei kerran saa sallitua kokoo nii täytyy tyytyy siihe 60 pixelii korkeempaa![]()
![]()
![]()
![]()
MattiI kirjoitti:Asia on nyt niin, että Kasitonni ehti ensin varata sen kuvan. Eihän täällä foorumilla varsinaisesti ole kiellettyä pitää samaa allekirjoitusta kun toisella, mutta kovin suotavaa se ei ole. Jos Kasitonni ei halua et jollain toisella on samanlainen allekirjoitus kun sillä, niin ei siinä pitäisi olla mitään epäselvää et sää et voi käyttää sitä samaa kuvaa. Se sama kuva oli lisäksi käytössä Mini20:llä, mutta eipä näytä olevan enää, kun poisti allekirjoituksensa käytöstä, niin kuin kuuluukin, kun ilmoitin et Kasitonni ehti varata sen ennen. Et ei sua sen puolesta täällä syrjitä. Samat säännöt koskee kaikkia.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Juu juu mut kun pulaa on tommosista joista sais yksinkertasesti leikkaamalla. Ellei siis ylläpitäjii haittaa jos palaan siihe liian korkeesee kuvaa
Edit: sitäpaitsi minkä takia muutkin saa pitää vaik on sama allari? En osaa nyt nimetä ketää mutta olen nähny ainaki kaks henkilöö tääl keillä on sama allarin pohja nii on kyl vähä epäreiluu et he saa pitää ne iha vapaast mut sit mua syrjitää tällälailla et mä en sit saa pitää samaa pohjaa vaik muut saa.
En ymmärrä mistä oot tuon koon repässy, tuola yläällä kyllä lukee minkä kokone kuva oikeasti on.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Siis on on mutta ku joittenki mielest se on 200 kertaa korkeempi kun taas mun pädin mukaa se on vaa 60 pixeliä/jotakin josta entiedä nii pädin mukaa se on koossa 400x160 Ku joittenki mukaan se on 400x200 tai jotai sinne päi