E: Pirun paljo hittaampi sivu mitä viime käynnillä...

Mite sä tästä foorumista oot kuullu ku noin äkkiä oot rekisteröityny?Peluri4 kirjoitti:Jaa sepä näyttäs olevan 6v aikaa siitä ku oon rekisteröityny tänne.
Jo edesmenneeltä Peliplaneetalta tänne tuli porukkaa... Niin kun itekkin aikoinaan, tosin vähän jälkijunassa.SampoMan kirjoitti:Mite sä tästä foorumista oot kuullu ku noin äkkiä oot rekisteröityny?Peluri4 kirjoitti:Jaa sepä näyttäs olevan 6v aikaa siitä ku oon rekisteröityny tänne.
Kuullu joskus vanhimmalta isoveljeltä ku olin vähäse pienempi. Muuten ite en oo kuullu semmosesta.Motokuski kirjoitti:Jo edesmenneeltä Peliplaneetalta tänne tuli porukkaa... Niin kun itekkin aikoinaan, tosin vähän jälkijunassa.SampoMan kirjoitti:Mite sä tästä foorumista oot kuullu ku noin äkkiä oot rekisteröityny?Peluri4 kirjoitti:Jaa sepä näyttäs olevan 6v aikaa siitä ku oon rekisteröityny tänne.
Selvästi oon viimme vuosina ollu Peliplaneetan aktiivikäyttäkiä, kun nyt vasta kuulin sen olevan mennyttä.Motokuski kirjoitti:Jo edesmenneeltä Peliplaneetalta tänne tuli porukkaa... Niin kun itekkin aikoinaan, tosin vähän jälkijunassa.SampoMan kirjoitti:Mite sä tästä foorumista oot kuullu ku noin äkkiä oot rekisteröityny?Peluri4 kirjoitti:Jaa sepä näyttäs olevan 6v aikaa siitä ku oon rekisteröityny tänne.
Jos on tämä ni tän muistan.McNoitti kirjoitti:Joo, kyllähä siellä ittekki tuli kersana käytyä aina sillointällöin jotaki pelien demoja ynnämuita latailemassa, ja sitte toine oli Suomipelit, tiiä onko sitäkään enään.
Ei toi se alkuperänen ainakaan ole, siellä oli foorumit ja kaikkea, vaikka tuollaki noita uutisia ja pelejä näyttäs olevan.SampoMan kirjoitti:Jos on tämä ni tän muistan.McNoitti kirjoitti:Joo, kyllähä siellä ittekki tuli kersana käytyä aina sillointällöin jotaki pelien demoja ynnämuita latailemassa, ja sitte toine oli Suomipelit, tiiä onko sitäkään enään.
http://suomipelit.info/
Juu peliplaneetalla tuli kans pienempänä pyörittyä. Wolfenstein enemy territor. Jonnet ei muistaMotokuski kirjoitti:Jo edesmenneeltä Peliplaneetalta tänne tuli porukkaa... Niin kun itekkin aikoinaan, tosin vähän jälkijunassa.SampoMan kirjoitti:Mite sä tästä foorumista oot kuullu ku noin äkkiä oot rekisteröityny?Peluri4 kirjoitti:Jaa sepä näyttäs olevan 6v aikaa siitä ku oon rekisteröityny tänne.
Yhtä niistä finaaleista. Perjantaina jatketaan, ja taitavat näyttää kaikki kärpät-tappara pelit melkee.Neliveto kirjoitti:Harvinaista että SM-Liigaa näytetään ilmaiseksi Nelosella.![]()
Mikäs täs finaalipeliä kattoessa.
No ei varmaan kun yhtä ainutta ratkaisevaa finaalipeliä, kuten tulee ensi kaudella Salibandyliigassa olemaan.Teemu kirjoitti: Yhtä niistä finaaleista.
Mikäs siinä,tääl valmistaudutaa kevääsee ja luultavasti ens viikolla tai loppuviikosta pellolla.Ezmo kirjoitti:Aika paljon Facepuukissa on päivityksiä, joihin sisältyy lumi ja kesärenkaat. Ehkei kannattas olla hätäinen, kun selvästi on vielä yöpakkasia.
Kyllähän tuota jo ens viikolla pitää kokeilla kyntää. Kyntämisen jälkeen ei montaa päivää mee, kun maa on kosteuden puolesta kylvökuntoinen.Maattanee kirjoitti:Mikäs siinä,tääl valmistaudutaa kevääsee ja luultavasti ens viikolla tai loppuviikosta pellolla.Ezmo kirjoitti:Aika paljon Facepuukissa on päivityksiä, joihin sisältyy lumi ja kesärenkaat. Ehkei kannattas olla hätäinen, kun selvästi on vielä yöpakkasia.![]()
samalta paikkakunnalta ku minäDeereman kirjoitti:Ei jumalauti mikä paketti!
http://www.tori.fi/satakunta/Murray_110 ... m?ca=8&w=3