Joka on tehty mun vallun päälle ja sisältä löytyy mun vallun osia. =)Saemo kirjoitti:Nii ja Tuo on mun tekemä toi musta directi
PS: Komea packki!

Joka on tehty mun vallun päälle ja sisältä löytyy mun vallun osia. =)Saemo kirjoitti:Nii ja Tuo on mun tekemä toi musta directi
Juurikin näinMB_Trac kirjoitti:Joka on tehty mun vallun päälle ja sisältä löytyy mun vallun osia. =)Saemo kirjoitti:Nii ja Tuo on mun tekemä toi musta directi
Tuleeko se jakoon, siis toi musta directi vai tuleeko ollenkaan ku siinä on MB osia?Saemo kirjoitti:Juurikin näinMB_Trac kirjoitti:Joka on tehty mun vallun päälle ja sisältä löytyy mun vallun osia. =)Saemo kirjoitti:Nii ja Tuo on mun tekemä toi musta directi
Olihan siinä Saemon edellisessäkin T-sarjassa noi mun osat!ValtraT202 kirjoitti:Tuleeko se jakoon, siis toi musta directi vai tuleeko ollenkaan ku siinä on MB osia?
Niin eihän tos mustassa oo ku just tuo väri vaan vaihettuMB_Trac kirjoitti:Olihan siinä Saemon edellisessäkin T-sarjassa noi mun osat!ValtraT202 kirjoitti:Tuleeko se jakoon, siis toi musta directi vai tuleeko ollenkaan ku siinä on MB osia?
Aijaa... okSaemo kirjoitti:Niin eihän tos mustassa oo ku just tuo väri vaan vaihettuMB_Trac kirjoitti:Olihan siinä Saemon edellisessäkin T-sarjassa noi mun osat!ValtraT202 kirjoitti:Tuleeko se jakoon, siis toi musta directi vai tuleeko ollenkaan ku siinä on MB osia?
No ei missään nimessävaltravalmet kirjoitti:Muuta valluun nokan tekstuurit paintilla nuo varjot pois
Minunkin mielestä nuo varjot tuo vähän lisää tuota aitouttameikäpoeka kirjoitti:No ei missään nimessävaltravalmet kirjoitti:Muuta valluun nokan tekstuurit paintilla nuo varjot pois
Juu, ainakin jos pelissä ei ole varjot päällä. En tiedä sitten miltä näyttää, jos on pelissäkin varjot, esim jos ne varjot on erisuuntaanMinunkin mielestä nuo varjot tuo vähän lisää tuota aitoutta![]()
Kuka mistäkin tykkääTraktori_Mies kirjoitti:Mun mielestä nuo varjot näyttää tyhmiltä :/
Saat luvan kunhan mainitset tietysti tuosta jakesta ja muista..Saemo kirjoitti:Mut riippuu tietty saanko Mb_tracilta luvan käyttää tuota pohjana.
Kiitosta ja joo mainitsen tiettyMB_Trac kirjoitti:Saat luvan kunhan mainitset tietysti tuosta jakesta ja muista..Saemo kirjoitti:Mut riippuu tietty saanko Mb_tracilta luvan käyttää tuota pohjana.
Nuo turve jutut tulee eri paketissa sit joskus ku ois aikaa tehä ne valmiiks.Valmet702s kirjoitti:Hei saemo tuleeks täs pacis noi kaikki syun tekemäs turve koneet ja mappi?