sanoitko mulle?Nevamies kirjoitti:Onko modeemin portit auki?

sanoitko mulle?Nevamies kirjoitti:Onko modeemin portit auki?
No kuule kyllä.Corolla1 kirjoitti:sanoitko mulle?Nevamies kirjoitti:Onko modeemin portit auki?
No mitäköhän tarkotat sillä ja miten sitä voi muuttaa? ku mä oon nii huono näitten tietokoneiden kans.Nevamies kirjoitti:No kuule kyllä.Corolla1 kirjoitti:sanoitko mulle?Nevamies kirjoitti:Onko modeemin portit auki?
Ok selväNevamies kirjoitti:En muista miten ne aukastiin, sen verran kauan siittä.
Joku joka sen on tehny lähiaikoina vois kertoa, niin ja moodemi kohtasia nää avaukset.
Kuulostaa ihan samanlaiselta, kuin joku vuos sitten serkkujen kaa lähettiin pyöräilemään. "Parin kilsan lenkki" olikin 25km.Neliveto kirjoitti:13km eeppinen pyörälenkki takana pitkin maita ja mantuja.Välillä ei päässy polkemaankaa ku meni etuhaarukka tukkoon ravasta.
Kerran lähettii soutamaa "parinkymmenen minsan matka suuntaasa", kolme ja puol tuntia suuntaasa kesti.Neliveto kirjoitti:13km eeppinen pyörälenkki takana pitkin maita ja mantuja.Välillä ei päässy polkemaankaa ku meni etuhaarukka tukkoon ravasta.
Varmaan löytyis noille ostajia. Kannattaa kokeilla laittaa ilmoitus niistä vaikka Tori.fi, Nettikone tai Masinistien osto-/myyntipalstalle.Valtra655 kirjoitti:Ja sitten löytys 236 Perkinssiin tehdasvalmiit sylinteriputket. Aivan uudet. Olleet hyllyssä parikytä vuotta.... Kokevat saman kohtalon muuten. Tarkempia tietoja YV:llä.
Tätä kyselisin.Vapo_ kirjoitti:Laitoin tälläsen chrosshairin cs:go mut ei toimi ei tuu mitään chrosshairia ei edes tavallista cl_crosshairalpha "255" cl_crosshaircolor "4" cl_crosshaircolor_b "0" cl_crosshaircolor_g "250" cl_crosshaircolor_r "0" cl_crosshairdot "0" cl_crosshairgap "0" cl_crosshairscale "0" cl_crosshairsize "3" cl_crosshairstyle "4" cl_crosshairthickness "1" cl_crosshairusealpha "1"
Laita crosshairscale 1, jos ei se auta, laita gap 1, jos ei se, tuu skypeen ni katotaan tarkemmin.Vapo_ kirjoitti:Tätä kyselisin.Vapo_ kirjoitti:Laitoin tälläsen chrosshairin cs:go mut ei toimi ei tuu mitään chrosshairia ei edes tavallista cl_crosshairalpha "255" cl_crosshaircolor "4" cl_crosshaircolor_b "0" cl_crosshaircolor_g "250" cl_crosshaircolor_r "0" cl_crosshairdot "0" cl_crosshairgap "0" cl_crosshairscale "0" cl_crosshairsize "3" cl_crosshairstyle "4" cl_crosshairthickness "1" cl_crosshairusealpha "1"