Ihanhan tuo on komian näkönen.sutki kirjoitti:Tuommosta lanaa ollaan tällä viikolla värkätty. Naapuri hitsaili kasaan kun se osaa hitsata paljon paremmin mitä minä tai isä ja minä sitten rälläkällä tein sopivaa pätkää aina ja muutenki autoin. Vielä valot ja heijastimet ja maalaus. Sitten pääsee harrastamaan.
Juu yks teränen tulee kun toi runko oli osittain valmiina ja siinä ei olisi mitta riittänyt useammalle terälle.. Ja halvempihan se on kun vähemmän kulutusterää. Tuohon on nytten ostettu vain toi L-rauta mikä on terä, kulutusterät ja renkaat.Diesel Power kirjoitti:Ihanhan tuo on komian näkönen.sutki kirjoitti:Tuommosta lanaa ollaan tällä viikolla värkätty. Naapuri hitsaili kasaan kun se osaa hitsata paljon paremmin mitä minä tai isä ja minä sitten rälläkällä tein sopivaa pätkää aina ja muutenki autoin. Vielä valot ja heijastimet ja maalaus. Sitten pääsee harrastamaan.
Yhellä terälläkö tuo tulee?
Tulikos tuo nyt sitte sen teekkarin tilalle ku eilen jollekki sitä tarjosit? Nopeeta toimintaa...valtravalmet kirjoitti:Tämmönen tuli pihaan.![]()
Onko A2 Lely? Tääläpäi vaihtavat niitä poisa nytte meleko palijo ku eivät yletä lypsämää holsteineja enää.. Onneks on vemmssi nii pystyy lypsämää semmosiaki lehemiä vielä parikautta jokka lelyläiset joutus laittaa kauhajoen navettaa lypsämää...Suomi mies kirjoitti:Lelyyn tuli 100 000h täytee jos sillä viellä toisen mokoman lypsäis ainaki...
A2 tuo on. Ei tuo kyllä tunnu lypsävän mitään muita ku samanlaisia utareita ku jalostuskuvastossa on.leepu kirjoitti:Onko A2 Lely? Tääläpäi vaihtavat niitä poisa nytte meleko palijo ku eivät yletä lypsämää holsteineja enää.. Onneks on vemmssi nii pystyy lypsämää semmosiaki lehemiä vielä parikautta jokka lelyläiset joutus laittaa kauhajoen navettaa lypsämää...Suomi mies kirjoitti:Lelyyn tuli 100 000h täytee jos sillä viellä toisen mokoman lypsäis ainaki...