Käytön jälkiä saa olla, kunhan on suurin piirtein kasassa.
Tarjoa yyveellä kuvan ja hintapyynnön kera.




Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Tänään on 27.06.2026 20:26
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)
