Johan sataa lunta

Mikä puhelin sulla on käytössä?Verkku kirjoitti:Millä vitulla tästä android vitosesta saa luurin äänettömälle? Katoin kaikki paikat ni ei saa muutaku värinälle...vittu on se kiva sit herätä yöllä siihe ku luuri värisee yöpöydällä...
Täytyy sit varmaan jatkaa siivousta vielä, jos tuosta jotain apua on ollut.RainBow_ kirjoitti:Mulla ainakin rupes toimimaan paljo ripeemmin!
Mä tossa ikkunasta katoin niin järvelläkin jäällä vettä ihan reilusti, et mä en ainankaan enää sinne välttämättä menis.Diesel Power kirjoitti:Nyt ku lykkäis muutamaks päiväks pakkasta, niin kyllä olis jäärata siistissä kunnossa.Ihan puhtaalla vedellä koko rata ja melkeen koko lampikin. Vaan tiiä sit, ens viikon loppu puolelle kyl lupaillu vähän yöpakkasia, mut uskaltaako tonne jäille kohta enää autolla mennä, kun toista viikkoo ollu kohta jo plussan puolella..
Jäät kuitenkin heikkenee kohtuu nopee näillä keleillä, vaikka sitä paksuutta nyt oliskin..
Otan osaaTeemu kirjoitti:
Perjantaina hakemaan toinen Suzuki PV talliin.
Itellä viimesin päivitys tullu Walkmaniin. Ite kans odotan tota 5.0 Androidia.SampoMan kirjoitti:Millonkas tähä LG G2 tulee toi android 5.0?
Ja koko ajan tuloo lisää, olis pitäny tänään ajaa 359 kotia että olis saanu ruveta koneremppaa tekemään. Toivottavasti loppuu saje.Neliveto kirjoitti:Lunta satanu yön aikana siihen malliin että raktorille on hommia tiedossa.
Tuskin siinä mitään osanottoja on, kun löytyy uus vakioputki, tankin etupala ja sivukate osalaatikoista, ja kaikki muutkin osat mitä tarvii. Noita ei turhan monissa ole mukana ostaessaMuhka kirjoitti:Otan osaaTeemu kirjoitti:
Sitten jos on vielä pöllimätön ja paperit kunnossa.Teemu kirjoitti:Tuskin siinä mitään osanottoja on, kun löytyy uus vakioputki, tankin etupala ja sivukate osalaatikoista, ja kaikki muutkin osat mitä tarvii. Noita ei turhan monissa ole mukana ostaessaMuhka kirjoitti:Otan osaaTeemu kirjoitti:
Tuskinpa tuo nelikymppinen tuttu yrittäjä on sitä varastanuturakkamies kirjoitti:Sitten jos on vielä pöllimätön ja paperit kunnossa.
No s4 mulla on, 4.4.5 anteros meni ku laitto yläpalkista ensin tuli värinä ja sit mykkä, mut nyt täs vitoses ei tuu äänetön vaihtoehtoo ollenkaa. Asetuksista katoin ni ei siäkää ollu.MattiI kirjoitti:Mikä puhelin sulla on käytössä?Verkku kirjoitti:Millä vitulla tästä android vitosesta saa luurin äänettömälle? Katoin kaikki paikat ni ei saa muutaku värinälle...vittu on se kiva sit herätä yöllä siihe ku luuri värisee yöpöydällä...
Ainaki samsungeissa äänet saa pois tuosta yläpalkin Ääni kohdasta.
Eipä noista tiedä nimim. liian läheltä yhden tapauksen nähnyt. Ostettu erään paikallisen liikkeen myyjältä, jolle oli tullut vaihtokaupassa. Konttorilla eivät tienneet varastetuksi. Sitten kun mopon ostanut kyseli luovaria viimmeseltä merkityltä omistajalta, niin seuraavaksi oli kytät pihas, että PV on varastettu viisvuotta sitten sieltä ja sieltä.Teemu kirjoitti:Tuskinpa tuo nelikymppinen tuttu yrittäjä on sitä varastanuturakkamies kirjoitti:Sitten jos on vielä pöllimätön ja paperit kunnossa.Paperit on saatavilla runkonumeron perusteella, mikä on tallessa. Eli kaks runkoa on nyt, toiseen on jo paperit ja tähän ei.
Voi olla et ois parempi jättää noi jääautoilut tältä vuodelta tähän.. Kaveri vaan ollu jo useemman viikon tulossa testaamaan noita diy piikkejä, vaan taitaa jäähä testaamatta. Tosin tuolla puolen kilsan päässä peltotiellä ois tie ihan peilijäässä, et siellä kyl varmaan pystys testimään..Teemu kirjoitti:Mä tossa ikkunasta katoin niin järvelläkin jäällä vettä ihan reilusti, et mä en ainankaan enää sinne välttämättä menis.
Olis se mulle osaa, koska sain myytyä kerranki mun black and yellow pv:n joka ei ees käyny kunnol..Ja kaverin pv:llä oon ajanu , niin paskaks oon todennut kaikki, kyl se mankiki paremmin käyntiin lähtee.Teemu kirjoitti:Tuskin siinä mitään osanottoja on, kun löytyy uus vakioputki, tankin etupala ja sivukate osalaatikoista, ja kaikki muutkin osat mitä tarvii. Noita ei turhan monissa ole mukana ostaessaMuhka kirjoitti:Otan osaaTeemu kirjoitti: