Eka tilaus tehty PV:tä ajatellen, loppusumma ~96 euroa.

Se on menoa sit.Neliveto kirjoitti:Viking Line lähti justiin satamasta.
Komppaan tätä. Tällä foorumilla on niin paljon turhia aiheita. Esim "Yleistä asiaa" aiheessa sivulta 3 eteenpäin voisi mun mielestä poistaa kaikki topicit. Kun katsoo milloin niihin on viimeksi kirjoiteltu niin aika aiheettomilta näyttää. Sitten esimerkiksi modi alueelta saisi heittää kaikki aiheet veke, missä ei linkit enää toimi. Kuten myös fs09/11/13 farmiblogi alueilta voisi heittää kaikki pois joissa on viimeksi kommentoitu 3-4kk+. Niitä ei varmaan ketään enää lue. Ja kaikki turhat aiheet fs13-15 ongelmat & ratkaisut alueilta vois heittää veks. Kummasti puhdistuu foorumi jo esimerkiksi näistä. Mutta tämä on vaan mun mielipide. Älkää ottako mua liian tosissaan.Haasa90 kirjoitti:Ja täytyy sanoo et tää foorumi edelleen pirun tahmeesti toimii verrattuna muihin sivuihin mis pyörii, eikö ylläpito vois oikeesti alkaa keventään sivustoo jotenkin?????
Meikän pitäs tehä vika tilaus peevetä ajatellen.Teemu kirjoitti:Mulla on pari kertaa tehny kans luurilla sen, ekal kertaa vähä aikaa meni hetki tajuta.
Eka tilaus tehty PV:tä ajatellen, loppusumma ~96 euroa.
Mitämitä?? Meinaakko myyä?Massey_man kirjoitti: Meikän pitäs tehä vika tilaus peevetä ajatellen.
Myyjä pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä korkein tarjous
Haha. Hyvä taktiikka!
Jotain sen tapasta suunnitellu.Farmari97 kirjoitti:Mitämitä?? Meinaakko myyä?Massey_man kirjoitti: Meikän pitäs tehä vika tilaus peevetä ajatellen.
Myy mulle siitä alakertaMassey_man kirjoitti:Jotain sen tapasta suunnitellu.Farmari97 kirjoitti:Mitämitä?? Meinaakko myyä?Massey_man kirjoitti: Meikän pitäs tehä vika tilaus peevetä ajatellen.
Alle 1000km sitte rempattu, en myy.Teemu kirjoitti:Myy mulle siitä alakerta