Modell: meikäpoeka
Textures: meikäpoeka/ValtraN111
Ingame: meikäpoeka/ValtraN111
Lataus
Ei saa muokata kun omaan käyttöön!!!
Ei.. Mutta tähän on helpoin kytkeä tuo ek, kun ei tarvitse edes kaataa tuota ek:ta, kun kytkee senPlowman kirjoitti:Onko tässä kiinteä etukuormaaja?
Ei ole kiinteät paripyörät.. saa napista pois JA on AP.._Asd kirjoitti:Todellakin tilalle nytkun on tuo rehu-aika niin paaleja nostelee!..Meikäpojalle: Onko kiinteät paripyörät?
Ym. kaikkea muuta pientä! Lataa ja ihastuExelboy kirjoitti:Mitäs uutuusta tähä on tullu? Näyttäis ko äkkiä kahtoo niin nuo lisävalot katolle ja nuita toisia yläväloja muokattu.
Kaikissahan on virheitä, ja kukaan ei ole seppä syntyessäänPlowman kirjoitti:Kyllä tässä virheitäkin on
Se voi johtua sun koneestas, se ettet pysty savettamaan. Koska minä tiedän yhtä sun toista sun suseista värkeistä jotka mulla ainakin toimiilatexi kirjoitti:Aivan susi värkki! Ei oo ukkoa, ratti ei käänny, savetus ei toimi ton ostamisen jälkeen, ja kun laittaa kuormaajan kiinni niin koko värkki klesuaa. Ei pysyny mulla 5 min kauempaa. Ja sitäpaitsi, fendt tms 930:ppisen päälle ei kannata tehrä mielestäni mitään, koska se on huono kiihtymään, ei kulje muutenkaan kovin hyvin eikä jaksa vetää kovin hyvin. Tämä on oma mielipiteeni, eli ei kannata siteerata sanojani kovin vakavasti.
Z napista tulee paritHaavisto kirjoitti:Niin mistäs napista ne paripyörät?
Voipi olla, että pitääs asentaa se alkuperänen fentti, ennenku toi toimii kunnolla. Ja sitte unohrin tuos äsken sanua, että ku liikuttaa etukuormaajaa niin trukkipiikit klesuaa ihan hirveesti, niin että niis ei meinaa pyöröpaalit pysyä.juhon kirjoitti:Se voi johtua sun koneestas, se ettet pysty savettamaan. Koska minä tiedän yhtä sun toista sun suseista värkeistä jotka mulla ainakin toimiilatexi kirjoitti:Aivan susi värkki! Ei oo ukkoa, ratti ei käänny, savetus ei toimi ton ostamisen jälkeen, ja kun laittaa kuormaajan kiinni niin koko värkki klesuaa. Ei pysyny mulla 5 min kauempaa. Ja sitäpaitsi, fendt tms 930:ppisen päälle ei kannata tehrä mielestäni mitään, koska se on huono kiihtymään, ei kulje muutenkaan kovin hyvin eikä jaksa vetää kovin hyvin. Tämä on oma mielipiteeni, eli ei kannata siteerata sanojani kovin vakavasti.![]()