Mitä tilalla tapahtuu (Yleinen keskustelu)
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Re: Mitä tilalla tapahtuu (Yleinen keskustelu)
Mä oon tuumannu, tässä ku on näitä katkoja ollu, että onneks meillä on agrekaatti liiterissä kiinteenä ja akseli tulee vaan seinästä läpi niin ei tartte aina rueta perään sitä värkkäämään. 

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Meil on kans ollu agrekaatti navetassa kii, mutta ei ole enää mitää raktorii sille.Peluri4 kirjoitti:Mä oon tuumannu, tässä ku on näitä katkoja ollu, että onneks meillä on agrekaatti liiterissä kiinteenä ja akseli tulee vaan seinästä läpi niin ei tartte aina rueta perään sitä värkkäämään.

- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Meillä samanlainen Gesan ku Diesel Powerilla
. Onkos tuoki 40kW?

Meki hommattii agrekaatti about viikko sitte.Peluri4 kirjoitti:Mä oon tuumannu, tässä ku on näitä katkoja ollu, että onneks meillä on agrekaatti liiterissä kiinteenä ja akseli tulee vaan seinästä läpi niin ei tartte aina rueta perään sitä värkkäämään.
Mutta nyt hommattii jotai muuta.

Jf es 3600 silppurivaunu tuli ruottinmaalta matalalla lavetilla.

R420 scania oli veturina. Metsäkoneita kuljettaa ruotsiin niin oli paluumatkalla tuonut kärryn meille.

Ohan se melko massiivinen mitä tohon edelliseen mopovaunuun vertaa.
- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
[flash=][/flash]
Toi oli muistaakseni 50kW. Ollu kyllä hyödyllinen kapistus, ei ois ilman kyllä selvitty.. Muutama vuos sitten kun oli pari päivää sähköt poikki, niin siinä ois ollu kyllä ihmeissään noitten lehmien kaa.MattiI kirjoitti:Meillä samanlainen Gesan ku Diesel Powerilla. Onkos tuoki 40kW?

Made by: Jespa
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Koivulan Kari tuonu määttäsen kärrin? Sillä on hurjia juttuja mettäkoneiden vienti reissuilta.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- umbe
- Kielet: Suomi ja huono englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Juu oishan ne lehmät ihmeissään ku meilkin oli sillo tapaninmyrskyn aikana 3 vai 4 päivää sähköt pois, mutta sitten on nää kaupunkilaiset, jotka sillon rupes valittaa kun sähköt on puol tuntii pois ettei nää kauniita ja rohkeita.Diesel Power kirjoitti:[flash=][/flash]Toi oli muistaakseni 50kW. Ollu kyllä hyödyllinen kapistus, ei ois ilman kyllä selvitty.. Muutama vuos sitten kun oli pari päivää sähköt poikki, niin siinä ois ollu kyllä ihmeissään noitten lehmien kaa.MattiI kirjoitti:Meillä samanlainen Gesan ku Diesel Powerilla. Onkos tuoki 40kW?

#Kuuukkelijutut #FsFin
Sama henkilö.Ja kuis niurakkamies kirjoitti:Koivulan Kari tuonu määttäsen kärrin? Sillä on hurjia juttuja mettäkoneiden vienti reissuilta.

- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Tosiaan tossa kun oon naapurissa ollut sen 7 vuotta silppurimiehenä niin on se rehunteko suunnillee kestäny 4 päivää. Ja samaan monttuun. Analyysien mukaan rehu on yhtä hyvää tavaraa kuin muillakin ettei siinä mitään vikaa ole ollut. Mutta onhan siinäki joku takaraja, että pitäisi monttu piiloon saada.
#Kuuukkelijutut
- MattiI
Kyllä se 4 päivää menee jos päälle tuodaan koko ajan lisää tavaraa, mut jos on välissä yhden päivän tauko sateen takia nii alkaa äkkiä kasa lämpenemään.
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Se on juu. Reilusti happoa niin vähä auttaa.MattiI kirjoitti:Kyllä se 4 päivää menee jos päälle tuodaan koko ajan lisää tavaraa, mut jos on välissä yhden päivän tauko sateen takia nii alkaa äkkiä kasa lämpenemään.
#Kuuukkelijutut
- Cummins-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Cummins-
Eihän siinä ois mitään kiirusta jos pitäs vaan aoamat rehut saada kasaan, mutta kun täytys saada reilu 500 hehtaaria per sato kasaan lyhyessä ajassa niin sillon pitää olla kamppeet sen mukaset. Kaikkille kuitenki pyritään saamaan tehtyä rehut optimaalisimpaan aikaan. Toki touhua helepottaa hieman kolmen sadon tilat, kun niille saa alottaa hieman aikasemmin, kuin kahden sadon tiloile. Ja emolehmätilat teetättää viimesenä, koska haluavat mahdollisimman kortista tavaraa.

- sutki
- Moderaattori

Vanhoja sähköpylväitä otettiin talteen.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Foortti tuottaa ongelmia... neliveto ei lähe päältä, eikä syynä ollu katkasija, niinku luultiin,
ja sitte kun saatiin vesipumppu vaihdettua uuteen, niin rupes syyläri vuotamaan.
Ja kun sillä pitäs vielä puitaki ajaa tänä talvena... menee talvi ohi tätä mennoo.
ja sitte kun saatiin vesipumppu vaihdettua uuteen, niin rupes syyläri vuotamaan.
Ja kun sillä pitäs vielä puitaki ajaa tänä talvena... menee talvi ohi tätä mennoo.
Miksei täällä humppa soi?
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Eikös sillä 6400 valteemilla voi ajjaa puita jos varovasti ajas metässä? Liikkus ainaki se kuormain joutusaan.Aecel kirjoitti:Foortti tuottaa ongelmia... neliveto ei lähe päältä, eikä syynä ollu katkasija, niinku luultiin,

- umbe
- Kielet: Suomi ja huono englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
No meil on valtran 6400 peräs mettäkärryt talvisin, mut ei se ny niin kovin joutosaa sitä keslan 204t kuormaint siirtele, kun tottunu koulun wisenttiin.V A valmet kirjoitti:Eikös sillä 6400 valteemilla voi ajjaa puita jos varovasti ajas metässä? Liikkus ainaki se kuormain joutusaan.Aecel kirjoitti:Foortti tuottaa ongelmia... neliveto ei lähe päältä, eikä syynä ollu katkasija, niinku luultiin,

#Kuuukkelijutut #FsFin
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Liia leveät renkaat, eikä kuormaimen venttiilistöä sais sopimaan. Pitäs takalasin paikalle tehä joku pelti ja sitte hyttiin rauta mihnä sais venttiilistön nostettua.V A valmet kirjoitti:Eikös sillä 6400 valteemilla voi ajjaa puita jos varovasti ajas metässä? Liikkus ainaki se kuormain joutusaan.Aecel kirjoitti:Foortti tuottaa ongelmia... neliveto ei lähe päältä, eikä syynä ollu katkasija, niinku luultiin,
- MattiI
Kui isot ne renkaat sitte on ku meillä on kuustonnissa 600/65/R38 muistaakseni ja hyvin pärjää mettässä 

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Samat ne tais olla. Oon kyllä ehottanu sitä, olis kääntyvä penkkiki.MattiI kirjoitti:Kui isot ne renkaat sitte on ku meillä on kuustonnissa 600/65/R38 muistaakseni ja hyvin pärjää mettässä

Tosin, ei pikkusta nyt menttään viitti naarmutettavaks hevillä viiä. Kyllä tuo Fortti toivottavast pia takasin tulee.
- Farmari97
Mettä hommia jatkunu jo tovi. Tuon kärrin sais kyllä päivittää uuempaan.. Tai sit ajokone tuon lisäks (sellastakii isäntä kerenny suunnittelemaan).
Ja minkäslainen kärri Aecelilla on ja minkälaine venttiilipöytä?? Hyvin sopii tuossa poronsarvet olemaan.

Sanovat että vaatteet miehen tekkee, no sittenhän se on niin että työvaatteet tekkee työmiehen, ja työmiehenvaatteet, no nehän tekkee tietenkin Dimex
http://www.youtube.com/watch?v=PcSjzILR7PQ
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Kärri on isseen omatekemä, nosturi o Nokan pilkki kaksvipusella on-off venttiilistöllä. Kyllä siinä punnertaa saa ku sen hyttiin öljysen aisan päällä nostaa.Farmari97 kirjoitti:Mettä hommia jatkunu jo tovi. Tuon kärrin sais kyllä päivittää uuempaan.. Tai sit ajokone tuon lisäks (sellastakii isäntä kerenny suunnittelemaan).Ja minkäslainen kärri Aecelilla on ja minkälaine venttiilipöytä?? Hyvin sopii tuossa poronsarvet olemaan.
![]()
Iha hyvä yhistelmä, rengastus nyt on säästöbudjetilla joskus tehty, nyt kun alla o vanhat kuorma-auton renkaat. Hyvä vetää, mutta
pyöränmutterit raapii runkoja ahtaissa paikoissa jos on varomaton ja kestävyys on niin ja näin.
- Farmari97
Onhan tuossakii oma hommansa.. Ei sitä ihan huviksee viittis irrotella tai laittaa takas.. Mut eipä tuota nyt sillee niin useest tarvi ees-taas venkslata kun on talven kiinni ja sit pari kertaa kesässä jos tarvii.Aecel kirjoitti:Kärri on isseen omatekemä, nosturi o Nokan pilkki kaksvipusella on-off venttiilistöllä. Kyllä siinä punnertaa saa ku sen hyttiin öljysen aisan päällä nostaa.Farmari97 kirjoitti:Mettä hommia jatkunu jo tovi. Tuon kärrin sais kyllä päivittää uuempaan.. Tai sit ajokone tuon lisäks (sellastakii isäntä kerenny suunnittelemaan).Ja minkäslainen kärri Aecelilla on ja minkälaine venttiilipöytä?? Hyvin sopii tuossa poronsarvet olemaan.
![]()
Iha hyvä yhistelmä, rengastus nyt on säästöbudjetilla joskus tehty, nyt kun alla o vanhat kuorma-auton renkaat. Hyvä vetää, mutta
pyöränmutterit raapii runkoja ahtaissa paikoissa jos on varomaton ja kestävyys on niin ja näin.

Sanovat että vaatteet miehen tekkee, no sittenhän se on niin että työvaatteet tekkee työmiehen, ja työmiehenvaatteet, no nehän tekkee tietenkin Dimex
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Eipä se oo monen minuutin homma pyöräyttää takanta alalasi pois ja heittää venttiilipöytä sisään.

Made by: Jespa
- Farmari97
Eihän siinä ku tietää vaa mitä tekee.Diesel Power kirjoitti:Eipä se oo monen minuutin homma pyöräyttää takanta alalasi pois ja heittää venttiilipöytä sisään.