Credits:
Modell: Ännä
Textures: Ännä/Opelman
InGame: Ännä
Scripts: PeterJ/henly20
LS13: Remontti reiska
Fs15:Pelaaja80
Tässä pitäisi toimia kaikki.
Linkki:
![]() | Lataa tästä... |
Luvat on!
![]() | Lataa tästä... |
Neliveto :DDOhtonen kirjoitti:Jaa mikä tästä teköö "urakkamalllin"?
Samaa mietiskelin.Ohtonen kirjoitti:Jaa mikä tästä teköö "urakkamalllin"?
Kattovilkku?Ohtonen kirjoitti:Jaa mikä tästä teköö "urakkamalllin"?
Olkoo sitte.Maattanee kirjoitti:Jos ois 2kpl majakoita,20.8/R42 renkaat,suora putki,vapon tarrat,ämpäri ja ketjut noukalla,3000rpm 300hp ja 60kmh vauhti sit vasta ois urakkamalli![]()
![]()
Ei oo koko traktoria, siel on tekstuureja parista traktorista.Ruzi kirjoitti:143mt?! Siis vittu, melkee mapitki o pienempiä kooltaan. :DD Iha vaa vinkkinä että exportatkaa vaanse vitun modelli elkääkä importatko sitä koko traktoria sinne vittu. :DD
Ja miksiköhän tuo sitten on 143 mt?Pelaaja80 kirjoitti:Ei oo koko traktoria, siel on tekstuureja parista traktorista.Ruzi kirjoitti:143mt?! Siis vittu, melkee mapitki o pienempiä kooltaan. :DD Iha vaa vinkkinä että exportatkaa vaanse vitun modelli elkääkä importatko sitä koko traktoria sinne vittu. :DD
Maattanee kirjoitti:Ja miksiköhän tuo sitten on 143 mt?Pelaaja80 kirjoitti:Ei oo koko traktoria, siel on tekstuureja parista traktorista.Ruzi kirjoitti:143mt?! Siis vittu, melkee mapitki o pienempiä kooltaan. :DD Iha vaa vinkkinä että exportatkaa vaanse vitun modelli elkääkä importatko sitä koko traktoria sinne vittu. :DD
Hmm...Ittellä ei ongelma onko steam versio, ja uusin päivitys?sierraman kirjoitti:Semmone vika että mulla tää on ainaki foortin värine
Jeep nii mullakin.sierraman kirjoitti:Semmone vika että mulla tää on ainaki foortin värine
No jo on.Dual_power kirjoitti:Jeep nii mullakin.sierraman kirjoitti:Semmone vika että mulla tää on ainaki foortin värine
E: ja kone pelti ja runko harmaansininen niinku newhollannissa.
No älkää heittäkö sitä koko raktorin kansioo sinne van poimikaa tarpeelliset tekstuurit ja korjakkaa polut i3d:stä..Pelaaja80 kirjoitti:Pelaaja80 kirjoitti:Ei oo koko traktoria, siel on tekstuureja parista traktorista.Ruzi kirjoitti:143mt?! Siis vittu, melkee mapitki o pienempiä kooltaan. :DD Iha vaa vinkkinä että exportatkaa vaanse vitun modelli elkääkä importatko sitä koko traktoria sinne vittu. :DD