Se on mun veli uskokaa!Valmet805 kirjoitti:^^ Samalaine massikka fani tunnut olevan...Mutta elkee vetäkö raivareita ku kommentoin tähä.Ja aika saman näköset mapit on kyllä...(Elkää vetäkö raivareita)
On!Pelaaja80 kirjoitti:Uskon että sulla ei oo veljeä..![]()
nii oisha se tasla lumessa mukava ssha ja mieluten aurattavallaMatias kirjoitti:Tasalan touhuja..![]()
Sen verran on pakko jatkaa, että ensin et muka tienny yhtään kenestä puhutaan ja seuraavasaa kommentissa tiiät jo että se on sun veli.viljelynkuningas kirjoitti:Se on mun veli uskokaa!Valmet805 kirjoitti:^^ Samalaine massikka fani tunnut olevan...Mutta elkee vetäkö raivareita ku kommentoin tähä.Ja aika saman näköset mapit on kyllä...(Elkää vetäkö raivareita)
kyllä se jo tyhmenpiki tyyppi tajuaa että sama kloppi kyseessä. Mutta jos tekee uuden käyttäjän sen takia, että vanhalla on niin paljon vihamiehiä, niin miksi uudella käyttäjällä käyttäytyy samalla lailla.Kasitonni kirjoitti:Sen verran on pakko jatkaa, että ensin et muka tienny yhtään kenestä puhutaan ja seuraavasaa kommentissa tiiät jo että se on sun veli.viljelynkuningas kirjoitti:Se on mun veli uskokaa!Valmet805 kirjoitti:^^ Samalaine massikka fani tunnut olevan...Mutta elkee vetäkö raivareita ku kommentoin tähä.Ja aika saman näköset mapit on kyllä...(Elkää vetäkö raivareita)
Fovella ja muilla nättiä.