Aika komia härpäke sullaMassey_man kirjoitti:Etulevyt on amatööreille, mulla oli sentäs ruohonleikkurissa nostolaitteet takana ja perälevy.![]()

Aika komia härpäke sullaMassey_man kirjoitti:Etulevyt on amatööreille, mulla oli sentäs ruohonleikkurissa nostolaitteet takana ja perälevy.![]()
Kyl toi nelivetosena menee aika mallikkaasti, jäälle mie tolla viime talvena radan puskin. Pakkaslumi menee oikeen nätisti, märempi tahtoo jäädä vaan eteen, ei vissiin auran kulma oo ihan optimi. Ketjut kyl sais löytyä liukkaammilla keleillä, mut kyl tuo meni jäällä ihan ilman ongelmia.sutki kirjoitti:Ruohonleikkurissa lumilevy, liikkuko noi ees mihkää??
HehMassey_man kirjoitti:Etulevyt on amatööreille, mulla oli sentäs ruohonleikkurissa nostolaitteet takana ja perälevy.![]()
Mitäs onko tuo valtra rc ja ootko itemodannu vai onko joku iha valmis rcDiesel Power kirjoitti:Njääh.. Yliarvostettua.
Teimpäs traktorilla ja romppeille kuljetuslaatikkoa:Kokoa 30x30x70cm, hyvin mahtuu kaikki rojut.
Itse tekoinen se on.jalmarivaltra kirjoitti:Mitäs onko tuo valtra rc ja ootko itemodannu vai onko joku iha valmis rcDiesel Power kirjoitti:Njääh.. Yliarvostettua.
Teimpäs traktorilla ja romppeille kuljetuslaatikkoa:Kokoa 30x30x70cm, hyvin mahtuu kaikki rojut.
Vanteet ei ehkä kestä. Mulla oli aikanaan mikroautossa tollanen ja oli aika nopeasti mutkilla. Sisäpuolelle ehkä kannattaa pienet tuet hitsailla.Mini20 kirjoitti:Tuommosta ollaa koulussa tehty.
Nii tuskimpa siitä mittää haittaa olisi mut tuskimpa tuo kovikaa nopeesti menee...Ezmo kirjoitti:Vanteet ei ehkä kestä. Mulla oli aikanaan mikroautossa tollanen ja oli aika nopeasti mutkilla. Sisäpuolelle ehkä kannattaa pienet tuet hitsailla.Mini20 kirjoitti:Tuommosta ollaa koulussa tehty.
Mulla meni parissa ajokerrassa.Mini20 kirjoitti:Nii tuskimpa siitä mittää haittaa olisi mut tuskimpa tuo kovikaa nopeesti menee...Ezmo kirjoitti:Vanteet ei ehkä kestä. Mulla oli aikanaan mikroautossa tollanen ja oli aika nopeasti mutkilla. Sisäpuolelle ehkä kannattaa pienet tuet hitsailla.Mini20 kirjoitti:Tuommosta ollaa koulussa tehty.
No nii mut älysit kummiskii mitä tarkotin.Massey_man kirjoitti:Ei kun vanteet, renkaisiin ei kauheesti lisätukia hitsailla.