Pienoismallit
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Pienoismallit
Volvo BM Valmet 705 tuli paketista. Nyt on sitten värisuora kasassa.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Hyvä!
Onko sun pakko laitella tämmösiä turhia viestejä? Sitte ymmärtäisin jos ois samaan liitetty jotain muutaki asiaa joka liittyis aiheeseen. Ei mitenkään pahalla, mutta ottaa päähän ku kattoo että topikkii tullu viesti ja menee kattomaan, nii onki joku tyyliin "joo" "hieno" "siisti" "hyvä" ym. viesti eikä mikää mielenkiintone... Vaan mikä mää oon sanomaan.Deereman kirjoitti:Hyvä!
Iteltä löytyy pienoismalleina T163, T190, 705 sinine ja Volvo BM Valmet 705, sitte joku Komatsun pienkuormaaja on kans. Ja isoo 502 löytyy, ku ostin tutulta tosi edullisesti, oli vieläpä avaamaton.

- Auramies
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: HEhEHEEHEHEHEHEHEHEH
Tuollasee tuli törsäiltyä vähä aikoo sitte.

''No joo se on lottovoitto työntyä suoleen!''
- sutki
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Varmaan ihan kivan hintanen streamline topline.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Auramies
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: HEhEHEEHEHEHEHEHEHEH
Kyllähä sen tuns ostaneesa
Mut myy 10v päästä voitolla pois 

''No joo se on lottovoitto työntyä suoleen!''
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Saa kyllä olla ihan saatanan idiootti, jos moisen kymmenen vuoden päästä ostaa, muoviahan toi on eikä sen hinta nouse vanhetessaan. Voihan se tietty olla, etten mie ymmärrä, mut..Auramies kirjoitti:Kyllähä sen tuns ostaneesaMut myy 10v päästä voitolla pois
Hyllyt ois täynnä Tamiyan, ym. pienoismalliautoja, DX corolla, VW Kupla, jnejne.. jaksais joskus tehä

-
Oho sori! Siinä kyllä piti lukea lista siitä mitä mulle tuli paketeissa, mutta en tiedä sitte mikä tuli... Kännykällä sitä kirjottelin mutta kai tuli sitte joku probleemi...Hitekki kirjoitti:Onko sun pakko laitella tämmösiä turhia viestejä? Sitte ymmärtäisin jos ois samaan liitetty jotain muutaki asiaa joka liittyis aiheeseen. Ei mitenkään pahalla, mutta ottaa päähän ku kattoo että topikkii tullu viesti ja menee kattomaan, nii onki joku tyyliin "joo" "hieno" "siisti" "hyvä" ym. viesti eikä mikää mielenkiintone... Vaan mikä mää oon sanomaan.Deereman kirjoitti:Hyvä!
Iteltä löytyy pienoismalleina T163, T190, 705 sinine ja Volvo BM Valmet 705, sitte joku Komatsun pienkuormaaja on kans. Ja isoo 502 löytyy, ku ostin tutulta tosi edullisesti, oli vieläpä avaamaton.

Mutta sanon ne nyt istten mitä sain, elikkäs...
-Ford 7810 Silver Jubilee (Universal Hobbies)
-Fordson Power Major (Universal Hobbies)
-Toyotan trukki (ROS)
-Lanz Eil Bulldog (Shugo)
Sitte lisäks tuli suklaat, kirja ja veikkauksen arpoja joilla voitin 16€, Mutta ei niistä sen enempää...
Ite olin tyytyväinen lahjoihini kyllä...

- urakkamies
- Moderaattori
Nousee koska, jos porukat pysyy yhtä hulluina noihin. Itte en ole vielä tuollaista malttanut investoida vaikka mieli tekisi. Sen sijaan ykköspolven FH16 Volvon Logliftillä ja lyhyellä kärryllä sain pikkusiskolta joululahjaksi.Teemu kirjoitti:Saa kyllä olla ihan saatanan idiootti, jos moisen kymmenen vuoden päästä ostaa, muoviahan toi on eikä sen hinta nouse vanhetessaan. Voihan se tietty olla, etten mie ymmärrä, mut..Auramies kirjoitti:Kyllähä sen tuns ostaneesaMut myy 10v päästä voitolla pois
Hyllyt ois täynnä Tamiyan, ym. pienoismalliautoja, DX corolla, VW Kupla, jnejne.. jaksais joskus tehä
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Ihte en saanu pienoismalleja lahjaksi mutta sentään LS15 putkahti paketista. Toivoin tosiaan lahjaksi tuota 705 Vallua valakosena muttei tullu.
Kokeilin muuten toissapäivänä Valtran C-sarjan eturenkaita mun seiskanollavitoseen. Ihan hyvä tuli mutta renkaita pitäisi pikkuisen muunnella, koppia pitäisi ehkä myös korottaa ja laittaa sen kuuluisan Ceen renkaat myös taakse. Kahtoin myös etukuormaajaa ja se voisi näyttää hyvältä 705:ssa noiden renkaiden vaihdon jälkeen . Sitten teettäisin eräässä liikkeessä Valmet 655:n tarrat ja pistäsin vielä kromatun suoran putken paikalleen nii kyl tulis ihan helkkarin hieno! Kenties teen sellaisen ehkäpä ensi vuonna
Kokeilin muuten toissapäivänä Valtran C-sarjan eturenkaita mun seiskanollavitoseen. Ihan hyvä tuli mutta renkaita pitäisi pikkuisen muunnella, koppia pitäisi ehkä myös korottaa ja laittaa sen kuuluisan Ceen renkaat myös taakse. Kahtoin myös etukuormaajaa ja se voisi näyttää hyvältä 705:ssa noiden renkaiden vaihdon jälkeen . Sitten teettäisin eräässä liikkeessä Valmet 655:n tarrat ja pistäsin vielä kromatun suoran putken paikalleen nii kyl tulis ihan helkkarin hieno! Kenties teen sellaisen ehkäpä ensi vuonna

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
- Ezmo
- Moderaattori
Tuo muovi ei tunnu ajan kuluessa menevän miksikään. Mulla on yli 20v vanha Volvon kippiauto, joka on ollu pihalla ja vain vähän kärsinyt vahinkoa. Scanian pölliauto, joka on ollu sisällä ja on myös 20v vanha on kuin uus. Saman ikäluokan pressuauton ja muutaman pölliauton möin muutamalla eurolla jokunen vuosi sitten.Teemu kirjoitti:Saa kyllä olla ihan saatanan idiootti, jos moisen kymmenen vuoden päästä ostaa, muoviahan toi on eikä sen hinta nouse vanhetessaan. Voihan se tietty olla, etten mie ymmärrä, mut..Auramies kirjoitti:Kyllähä sen tuns ostaneesaMut myy 10v päästä voitolla pois

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Maatila
- Moderaattori

Tämmösiä löytyypi tällä hetkellä hyllystä. S-sarjan valtrasta oisin valmis melkeempä luopumaan ku en tykkää siitä. Puuttuu vielä 675 takapotku massikka ainaki nii alkas hylly olla makkeimmillaan ja ehkä 8xxx valmetti. Vähä tärähtäny kuva ku otin vaa nopiaa.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Ihan hienoja modelleja maatilalla. Onko tuo forssoni 6600 vai 7600?
Ittellä muodostunu ongelmaksi hyllytilan puute. Pitää vissiin seuraavaksi mennä huonekaluliikkeeseen hakemaan toinen vähän pienempi hylly tuon nykyisen kaveriksi, jos sattuu olemaan vielä samaa sarjaa valikoimis.
Ittellä muodostunu ongelmaksi hyllytilan puute. Pitää vissiin seuraavaksi mennä huonekaluliikkeeseen hakemaan toinen vähän pienempi hylly tuon nykyisen kaveriksi, jos sattuu olemaan vielä samaa sarjaa valikoimis.

- Tailgunner
"isketään bolttis-osaa vain kiinni, rikotaan paikat ja sen kummempia
ihmettelemättä hankitaan lisää kallista osaa rikottavaksi"
ihmettelemättä hankitaan lisää kallista osaa rikottavaksi"
- Maatila
- Moderaattori
6600.Neliveto kirjoitti:Ihan hienoja modelleja maatilalla. Onko tuo forssoni 6600 vai 7600?

- Meikäläine
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MEIKÄLÄINE [FIN]
Minkäs malline jontikka Maatilan hyllys on?

Kiitos allekirjotuksesta Jespa!
Värin pitää olla vihree ja vanteet keltaset.]
- Maatila
- Moderaattori
Sehän se.
- Meikäläine
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MEIKÄLÄINE [FIN]
Ittel tuli 3350 jontikka ja sitte 110-90 fiiu ja 690 verku. 

Kiitos allekirjotuksesta Jespa!
Värin pitää olla vihree ja vanteet keltaset.]
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mikä mallinen tua ek Massikka on ja mistäs moisia saa?Maatila kirjoitti:6600.Neliveto kirjoitti:Ihan hienoja modelleja maatilalla. Onko tuo forssoni 6600 vai 7600?

-
Kiva että porukka on saanut tällääsiä komistuksia!
Maatilankin hylly muuttunu aika paljo siitä edellisestä kuvasta..
Ja nelivedon jutusta tuli mieleen että Pitäs mennä sotkaan hakemaan uus vitriini. 

- opelman
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
502 :sen pienoismallin toi pukki. 

I drive only turbos https://www.facebook.com/pages/Opelman- ... 5853697537#
Youtube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCDL3sQ ... NUi43ngFQg
Youtube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCDL3sQ ... NUi43ngFQg
- Maatila
- Moderaattori
6480 DYNA VT ja muistaakseni automodelssilta tilattu.Valtra_mies kirjoitti:Mikä mallinen tua ek Massikka on ja mistäs moisia saa?Maatila kirjoitti:6600.Neliveto kirjoitti:Ihan hienoja modelleja maatilalla. Onko tuo forssoni 6600 vai 7600?
- John Deere 2650
- Kielet: Suomi ja rälli-inglish
- Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Viesti:
tuli paketista pari valmettia laitan niist kuvaa myohemmin. Kuvissa esiintyy myos jotain omatekoista. 

- urakkamies
- Moderaattori
Löytyy myös ainakin Kärkkäisen valikoimista. Ittelle ostin samanlaisen Keuruun megamarketista.Maatila kirjoitti: 6480 DYNA VT ja muistaakseni automodelssilta tilattu.
Ja vihdoin kaikki samas kuvas.