Lisätty Ålö packin sovitteet joihin saa Ålö packissa olevia kuormaajia, vyötärövalot, lisäpitkät, tehoa noin 260hv, pläk smoukit ja kaikkee muuta.. viä tulossa esim. taakse lisää työvaloja.
Hyvää joulua koko poppoolle!
- Valtra_mies
Onko nuis mun ediiteis sitte jotai erilaista..?Simppa kirjoitti:Vittuku itekki jaksas tehä tommosia ediittejä niinku Hitekki.. Ei vaa oikeen oo haluu tehä ku jotenki outo se uus editori, mut nättii kaikil!
Etit tekstuureista sen lasin tekstuurin eli läpi näkyvän ja tummennat sen.valtravalmet kirjoitti:Joo ku kukaa ei oo laittanu sitä tummennukse textuuria mulle.
Joo mut sillee ku tummentaa ni se tummentaa kaikki lasit!Jonatha kirjoitti:Löytyy vissiin nimel klasi. Hitekillä nätit ediitit.
Juu oli, kiitos siitä.Valtra_mies kirjoitti:Näemmä lasien tummennus vinkistä oli sullekki jtn apua..![]()
Ei siinä, komea on!
Juu koitin muttaku meni täysin mustaks.Pelaaja80 kirjoitti:Etit tekstuureista sen lasin tekstuurin eli läpi näkyvän ja tummennat sen.valtravalmet kirjoitti:Joo ku kukaa ei oo laittanu sitä tummennukse textuuria mulle.
Ja tällä menee kans ettei näy läpi yhtää, 13 mulla oli jossaki konees se tummennettu textuuri mutta kone vaihtunu nii ei oo enää.Valtra_mies kirjoitti:Joo mut sillee ku tummentaa ni se tummentaa kaikki lasit!Jonatha kirjoitti:Löytyy vissiin nimel klasi. Hitekillä nätit ediitit.
Olen ottanut yv:llä jo yhteyttä valtravalmettiin, ja neuvonut kuinka tummentaa lasin kerrallaan.
Jos on Paint.net käytössä nii sillo vaihat tallennusasetukset tälleenvaltravalmet kirjoitti:Juu koitin muttaku meni täysin mustaks.Pelaaja80 kirjoitti:Etit tekstuureista sen lasin tekstuurin eli läpi näkyvän ja tummennat sen.valtravalmet kirjoitti:Joo ku kukaa ei oo laittanu sitä tummennukse textuuria mulle.![]()
Ja tällä menee kans ettei näy läpi yhtää, 13 mulla oli jossaki konees se tummennettu textuuri mutta kone vaihtunu nii ei oo enää.Valtra_mies kirjoitti:Joo mut sillee ku tummentaa ni se tummentaa kaikki lasit!Jonatha kirjoitti:Löytyy vissiin nimel klasi. Hitekillä nätit ediitit.
Olen ottanut yv:llä jo yhteyttä valtravalmettiin, ja neuvonut kuinka tummentaa lasin kerrallaan.
Mullo ainaki "0 0 0 9.5" .Wallubesti kirjoitti:Haluaako joku sanoa et mitkä numerot pitää laittaa siihe et tulee pläk smokea.
Omasta romusta kuvaa.![]()
Mihis kohti nuo laitetaa?Valtra_mies kirjoitti:Mullo ainaki "0 0 0 9.5" .Wallubesti kirjoitti:Haluaako joku sanoa et mitkä numerot pitää laittaa siihe et tulee pläk smokea.
Omasta romusta kuvaa.![]()