Vai onko ollenkaan, se riippuu tietysti siintä. Oon pyöriny koko mapin ympäri ja ettiny sitä mutta missähän trikkeri mahtaa olla?
 Vai onko ollenkaan, se riippuu tietysti siintä. Oon pyöriny koko mapin ympäri ja ettiny sitä mutta missähän trikkeri mahtaa olla?  

Ok kiitos tiedosta, nii empähän eti turhaa.Komaal kirjoitti:Ei tässä ole sellasta

Miksi olis lietekaivo kun ei ole lehmiäkään.. Ei noista lampaista mitään tule..Valmet805 kirjoitti:Missähän tässä mahtaa olla lietekaivo?Vai onko ollenkaan, se riippuu tietysti siintä. Oon pyöriny koko mapin ympäri ja ettiny sitä mutta missähän trikkeri mahtaa olla?

Meenny jortaaniin kitisemästä!cr95 kirjoitti:*Ei lähetetä yhden sanan viestejä*Linus123 kirjoitti:Komia

Sori vaan en tienny.Matias kirjoitti:Miksi olis lietekaivo kun ei ole lehmiäkään.. Ei noista lampaista mitään tule..Valmet805 kirjoitti:Missähän tässä mahtaa olla lietekaivo?Vai onko ollenkaan, se riippuu tietysti siintä. Oon pyöriny koko mapin ympäri ja ettiny sitä mutta missähän trikkeri mahtaa olla?

karttaan saisi aika hyvin tehtyä lisä peltoakin
 karttaan saisi aika hyvin tehtyä lisä peltoakin