Kahesti oon pihat lingonnu ja kohta lähen mökkitien aukasemmaan.Aecel kirjoitti:Saattaapi tulla lunta sen verta, että kahen vuoden jälkeen täytyy pistää levy perään ja aurata to tien pätkä.

Kahesti oon pihat lingonnu ja kohta lähen mökkitien aukasemmaan.Aecel kirjoitti:Saattaapi tulla lunta sen verta, että kahen vuoden jälkeen täytyy pistää levy perään ja aurata to tien pätkä.
Toissapäivänä löin lumikolan tulille ja vetelin pihamaan auki, 20cm oli lunta.V A valmet kirjoitti:Kahesti oon pihat lingonnu ja kohta lähen mökkitien aukasemmaan.Aecel kirjoitti:Saattaapi tulla lunta sen verta, että kahen vuoden jälkeen täytyy pistää levy perään ja aurata to tien pätkä.
Raviradalta ja Sandy Shoresista ainakin löytyy sellainen kultivaattorin oloinen laite, jonka saa traktorin perään. Mutta eipä sillä muuta teekkään kun nostata maasta pöllyä...Advance173 kirjoitti:Saako GTA V:ssä sen traktorin perään mitää työkonetta?
En. Otin sen Komaal mutta voin kyllä ottaa sen poiskin jos se häiritsee.Advance173 kirjoitti:Ootko Valmet805 kopioinu ton sun userbarin multa? Jos oot niin ota pois, kiitos.McNoitille kiitos että vastas.
Ja mitähä vitu väliä vaikka oiski kopioinu? Julkiseen käyttöön nuoki tehty, plus että ettoo ite tuota tehny. :DDAdvance173 kirjoitti:Ootko Valmet805 kopioinu ton sun userbarin multa? Jos oot niin ota pois, kiitos.
Onko_sillä_vitunkaan_väliä?! Ei jumalauta mä en käsitä tota jos jollaki on vähääkää samallaane joku asia mikä ittellä nii heti pitää olla saatana mekkalaa nostamas "jotta ota ny helevettihi äkkiä ennenku tuloo puukoosta, ihan selvästi samallaane ku mulla!" En halua ristus eres kuvitella minkälaane juutalaisjuoksu siitä syntyy jos naapuris sattuu ostamahan samallaasen raktorin ku teillä..Advance173 kirjoitti:Ootko Valmet805 kopioinu ton sun userbarin multa? Jos oot niin ota pois, kiitos.
Saako nuita itte tehtyä?Ruzi kirjoitti:Ja mitähä vitu väliä vaikka oiski kopioinu? Julkiseen käyttöön nuoki tehty, plus että ettoo ite tuota tehny. :DDAdvance173 kirjoitti:Ootko Valmet805 kopioinu ton sun userbarin multa? Jos oot niin ota pois, kiitos.
http://www.userbars.be/userbar/42833
Voi vittu että ottaa päähän tuommoset, nuo oe:n tyypit on iha järiltään ku tuossa haastattelussa tuo isäntäki sano että ne korostaa sitä olematonta ''ankeutta'' jota minä en tosin huomannu missään videossa tai kuvassa.Vapo_ kirjoitti:https://www.facebook.com/oikeuttaelaimille
Kävin ihan vittuillakseni vetääs ''pimppi raget'' tonne
Ooks menny antaa accounttis tiedot johki feikki bettaus paikkaan et olis skinit pöllitty? Kannattaa laittaa supportille viestiä.Dire kirjoitti:Voivitun vitun vitun vitun vittu, joo en oo eilise jälkee ollu steamis äskön meni niin näytti että oon tradennu karambitin ja bayonetti puukon pois? Joo vittu ei vituta, saakohan takas mitenkään, mutta tuli taas tehtyä video joka on aika kusinen.![]()
Tuskin se csgo lounge on feikki.Verkku kirjoitti:Ooks menny antaa accounttis tiedot johki feikki bettaus paikkaan et olis skinit pöllitty? Kannattaa laittaa supportille viestiä.Dire kirjoitti:Voivitun vitun vitun vitun vittu, joo en oo eilise jälkee ollu steamis äskön meni niin näytti että oon tradennu karambitin ja bayonetti puukon pois? Joo vittu ei vituta, saakohan takas mitenkään, mutta tuli taas tehtyä video joka on aika kusinen.![]()