Tarkotat ilmeisesti tota mun 8050 New Hollandia? Sen saa tästä. TUlee mukana vilja- ja maissipöytä ja kärry tuon ite puimurin lisäks.Killerhangar kirjoitti:Mistäs ton vanhan New Hollandin sais?
enempi semmosta suomalaista fiilistä pelaamisessa ku käyttää vähän pienempiä koneita. hidastahan se on jossain isolla pellollaMotokuski kirjoitti:Isot ja isotSimulation kirjoitti:Sullahan on isot koneet!En tykkää semmosista kauheen isoista esim CR-sarjan New Hollandeista. Näin on paljon aidompaa.
peräkärryt-paalaajat ja sitten mb tracin viestissä lukee ton nimi ja kuva ja latausvaltra6250 kirjoitti:Simulation mistä sä ton Viconin sait??
Mä en pysty muokkaamaan sitä hintä vaikka meen winrarrin kautta sinne modDesc.xmlakiky kirjoitti:Niitä modien hintoja voi helposti muokata. Pura se .zip sinne modi kansioon ja avaa modDesc.xml tiedosto. Sieltä löytyy <price>126599</price>, josta voi muokata hinnan haluamakseen.Ei tarvitse pakata uudestaan zip tiedostoon että toimii, mutta voi senkin tehdä jos haluaa. Se alkuperäinen zip-tiedosto ei vaan sitten saa olla siä kansiossa sitten.
Klikkaa sitä hiiren oikealla ja valitse "Avaa sovelluksessa"sokomi5 kirjoitti:Mä en pysty muokkaamaan sitä hintä vaikka meen winrarrin kautta sinne modDesc.xmlakiky kirjoitti:Niitä modien hintoja voi helposti muokata. Pura se .zip sinne modi kansioon ja avaa modDesc.xml tiedosto. Sieltä löytyy <price>126599</price>, josta voi muokata hinnan haluamakseen.Ei tarvitse pakata uudestaan zip tiedostoon että toimii, mutta voi senkin tehdä jos haluaa. Se alkuperäinen zip-tiedosto ei vaan sitten saa olla siä kansiossa sitten.
Mikä mahtaa olla vikana?
Siis avaanko sen mods kansiossa vai winrar?koska mods kansiosa sen nimi on pelkkä modDesk ja winrarrissa se on modDesk.xmlMotokuski kirjoitti:Klikkaa sitä hiiren oikealla ja valitse "Avaa sovelluksessa"sokomi5 kirjoitti:Mä en pysty muokkaamaan sitä hintä vaikka meen winrarrin kautta sinne modDesc.xmlakiky kirjoitti:Niitä modien hintoja voi helposti muokata. Pura se .zip sinne modi kansioon ja avaa modDesc.xml tiedosto. Sieltä löytyy <price>126599</price>, josta voi muokata hinnan haluamakseen.Ei tarvitse pakata uudestaan zip tiedostoon että toimii, mutta voi senkin tehdä jos haluaa. Se alkuperäinen zip-tiedosto ei vaan sitten saa olla siä kansiossa sitten.
Mikä mahtaa olla vikana?
Sitten valitsen muistion siitä listasta ja tadaa, voit muokata sitä.
no, onko vielä moraalisesti väärää esittää omia kuviaan toisilla sivustoilla?akiky kirjoitti:Minusta moraalisesti kuitenkin väärin, varsinkin kun lupaa ei ilmeisesti ole kysytty alkuperäiseltä ottajalta ja kuvaa esitellään kuin omanaan toisella sivustolla.