Muute hyvä mutta se testaajaks ilmottautuminen on sitte toine homma; ''OtTtakaa mut mäen levitttele mitää modeja kellekkäään!111'Maatila kirjoitti:Joskus moderaattorien ja adminin kans suunniteltiin jonkulaista testaus systeemiä niille modeille jotka olis tulossa jakoon. Jotku tietyt aina testais, että kaikki toimii sekä listais puutteet. Sitte modista tehtäisiin ns. Yhteenveto ja puutteet korjautetaan tai ne mainittais jakoonlaiton yhteydessä. Asiasta ei oo vähään aikaan kuulunut mitään.. Kunhan pääsen armeijasta nii voin ottaa asian esille tuolla ylläpitäjien omalla palstalla.
W.I.P modien lyhyt esittely (FS15)
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Re: W.I.P modien lyhyt esittely (FS15)
- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Eiköhän se sitten olis et jotkut moderaattorit testailis.. Minä en pahemmi muihi luota.. Ne kyllä itse tietää kehe mä luotan. Mut jos menis sillaseks et kuka vaan niin empä laittais enää mitään jakoon sen jälkeen.V A valmet kirjoitti:Muute hyvä mutta se testaajaks ilmottautuminen on sitte toine homma; ''OtTtakaa mut mäen levitttele mitää modeja kellekkäään!111'Maatila kirjoitti:Joskus moderaattorien ja adminin kans suunniteltiin jonkulaista testaus systeemiä niille modeille jotka olis tulossa jakoon. Jotku tietyt aina testais, että kaikki toimii sekä listais puutteet. Sitte modista tehtäisiin ns. Yhteenveto ja puutteet korjautetaan tai ne mainittais jakoonlaiton yhteydessä. Asiasta ei oo vähään aikaan kuulunut mitään.. Kunhan pääsen armeijasta nii voin ottaa asian esille tuolla ylläpitäjien omalla palstalla.
Mun puolesta voidaan palata aiheeseen.
- Maatila
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Mun muistin mukaan testaajiksi otetaan pelkästään moderaattoreita. Mää koitan hoitaa asiaa eteenpäin kunhan pääsen täältä pois. Ja nyt voidaan jatkaa aiheessa.
- varmari111
- Moderaattori
Juu u. respektit rukkeri kunkulle hyvältä näyttää. Ihtee himottas puuauton teko kans, mutta tuo pirun mapin teko vie kaiken ajantruck-king kirjoitti:Kiitoksia. Nyt sain toimimaan tuon collisioninkin, oma virhehän siellä oli. Voisi tehdä tästä vielä lisäksi koukkuversion, kun sitä täällä on pyydelty. Katsotaan mihin aika riittää. Ja nostotelinen värkki on kyseessä, napaa en ole vaan kerennyt värkkimään.Eikai nyt sentään. Kaanian hytti, v8, fulleri ja sisun alusta niin sitten puhutaan jo aika hyvästä yhdistelmästä. Maantiellä ajettaessa toki se paras tulee suoraan yhdeltä tehtaalta...Kasitonni kirjoitti:Sisun alusta, Volvon hytti, Cummissin kone, Fullerin laatikko..

Mappi jäähylle siks aikaa.varmari111 kirjoitti:Juu u. respektit rukkeri kunkulle hyvältä näyttää. Ihtee himottas puuauton teko kans, mutta tuo pirun mapin teko vie kaiken ajantruck-king kirjoitti:Kiitoksia. Nyt sain toimimaan tuon collisioninkin, oma virhehän siellä oli. Voisi tehdä tästä vielä lisäksi koukkuversion, kun sitä täällä on pyydelty. Katsotaan mihin aika riittää. Ja nostotelinen värkki on kyseessä, napaa en ole vaan kerennyt värkkimään.Eikai nyt sentään. Kaanian hytti, v8, fulleri ja sisun alusta niin sitten puhutaan jo aika hyvästä yhdistelmästä. Maantiellä ajettaessa toki se paras tulee suoraan yhdeltä tehtaalta...Kasitonni kirjoitti:Sisun alusta, Volvon hytti, Cummissin kone, Fullerin laatikko..

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- varmari111
- Moderaattori
jouluks jouluks yritän. Huom yritän 

-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mitäs kaikkee siittä vielä puuttuu? Ei kannata kyllä kiirehtiäkkään.varmari111 kirjoitti:jouluks jouluks yritän. Huom yritän
-
Siitä se maon lähtee. 

-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Suurimman ajan runkannu noitten tekstuurien kans.
Jos jollain hyviä vinkkejä tai neuvvoja nii antaa tulla vaa. 

Voorumin kovin deutzimies.

-
Tarkotus olis yrittää mappia vääntää oikean maiseman pohjalta, saa nähdä saako nuo mittakaavat riittävän todellisiksi.

Motia --> http://psorvali.ltd/
Raju Valmetti Jonttuxilla.
Positiivisella tavalla siis. 

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Kone kuski
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
-
Tommosia modeja kelpaa pistää jakoonki. 

-
- Lähettiläs
Onko sulla mitää muistikuvaa siitä mitä sulle on aikasemminki sanottu? Me kyllä ymmärretään että sua vituttaa iha helvetisti se, että modeja ei tuu jakoon. MUTTA, meitä vituttaa samalla lailla se, kun sää koko ajan vihjailet että joka helvetin modi pitäis laittaa jakoon. Ois sulle ihan oikeen, että mitään ei laitettais jakoon.141 kirjoitti:Tommosia modeja kelpaa pistää jakoonki.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
- Multiplayer tunnuksesi?: petrooo
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Viesti:
vanhaa voimaa

sitte löytyy uudempaaki fiiattia

sitte löytyy uudempaaki fiiattia
Viimeksi muokannut petrooo, 16.12.2014 15:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-
Juu täytyy tässä alkaa harjotteleen modaamista nii ei tarvii sitte kuunnella teidän valituksiaFarmari99 kirjoitti:Onko sulla mitää muistikuvaa siitä mitä sulle on aikasemminki sanottu? Me kyllä ymmärretään että sua vituttaa iha helvetisti se, että modeja ei tuu jakoon. MUTTA, meitä vituttaa samalla lailla se, kun sää koko ajan vihjailet että joka helvetin modi pitäis laittaa jakoon. Ois sulle ihan oikeen, että mitään ei laitettais jakoon.141 kirjoitti:Tommosia modeja kelpaa pistää jakoonki.

-
Komiat on koneet kaikilla.Ja 141 Hus hus.
No ei ny. 

-
Odotellukki tässä, että joku isompi herra tulis sanomaan jotain, ettei ite tartte avautua!Farmari99 kirjoitti:Onko sulla mitää muistikuvaa siitä mitä sulle on aikasemminki sanottu? Me kyllä ymmärretään että sua vituttaa iha helvetisti se, että modeja ei tuu jakoon. MUTTA, meitä vituttaa samalla lailla se, kun sää koko ajan vihjailet että joka helvetin modi pitäis laittaa jakoon. Ois sulle ihan oikeen, että mitään ei laitettais jakoon.141 kirjoitti:Tommosia modeja kelpaa pistää jakoonki.

Joo tätä samaa oon ootelluJannuzki kirjoitti:Odotellukki tässä, että joku isompi herra tulis sanomaan jotain, ettei ite tartte avautua!Farmari99 kirjoitti:Onko sulla mitää muistikuvaa siitä mitä sulle on aikasemminki sanottu? Me kyllä ymmärretään että sua vituttaa iha helvetisti se, että modeja ei tuu jakoon. MUTTA, meitä vituttaa samalla lailla se, kun sää koko ajan vihjailet että joka helvetin modi pitäis laittaa jakoon. Ois sulle ihan oikeen, että mitään ei laitettais jakoon.141 kirjoitti:Tommosia modeja kelpaa pistää jakoonki.Jossei tuo vitun ärsyttävä "vihjailu" lopu nii banaania käteen! 141 ei kyllä oo ainut joka sitä banaania tarttis.

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
- Massikka kuski
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Haasa90
Muuten komia mut eikös TW30 oo aikas pirun iso ja kankee mettäkäyttöön?? Tokihan sillä aukolla touhuu mut ei paljo taida harvennukselle olla asiaa 

Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Toi onkin varmaan tehty joko hakkurin eteen tai sitten ison mettäkärrin eteen jolla ajetaan välivarastosta toiseen.Haasa90 kirjoitti:Muuten komia mut eikös TW30 oo aikas pirun iso ja kankee mettäkäyttöön?? Tokihan sillä aukolla touhuu mut ei paljo taida harvennukselle olla asiaa

#Kuuukkelijutut
- Henri1994
- Kielet: Suomi , Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Raisupoika
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Viesti:
Komeita modeja tulossa kaikilta! 

Tilatkaa minun Youtube kanava ---> https://www.youtube.com/channel/UC0C-lG ... pN531lnXDQ