Piittäpä kokeilla.jiiikoo kirjoitti:Eiks ton vois korjata sillä scale jutulla. Valihe koko kone ja litistä vähän nii ei oo enää limusiinin näkönen![]()

Piittäpä kokeilla.jiiikoo kirjoitti:Eiks ton vois korjata sillä scale jutulla. Valihe koko kone ja litistä vähän nii ei oo enää limusiinin näkönen![]()
Tarkennan vielä, että sen scale jutun voi tehdä vasta giantsissa.farmmies kirjoitti: Piittäpä kokeilla.
Se johtuu että sulla on ilmaisversio käytössä.jiiikoo kirjoitti:MIkäs vikana ku frapsilla voi ottaa vaan, jotain 60-30 sekuntii videoo kerrallaan. Jos mun pitää jotain asetuksia säätää niin voisitteko kerto mistä??
Siis sun pitäisi ostaa kokoversio Frapsista niin saisit nauhotettua enempi kerrallajiiikoo kirjoitti:Eiks frapsi sit oo ilmanen vai saaksen oikeen version käyttöön jotenkin
Meillä on kotona 604 voin äänittää jos kerkeen ja voisko joku upata mulle ton 6550 pin : http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=69&t=2379Simulation kirjoitti:Minkälaiset äänet passais siihen 604:n? Oon miettiny ja musta passais joko ton:
MF 300 series pack -massikan äänet, tai sitten Beta Massey Ferguson 135 äänet, ton 135:nhan saa ladattua tuolta joten saa ne äänetki "pöllittyä" siitä.. Mitä mieltä ootte? Onko muita joitten äänet passais 3-pyttyseen?
Btw, ton massikan äänet on todella lähellä 865:n nelipyttystä ääntä, joten jos Venom tekee uuden version siitä, niin laita nuo äänet siihen...
Ei mitenkään, ruohoo ei voi kylvää täytettävillä koneilla.Plowman kirjoitti:Mitenkä tuo modcontestin horssi täytetään ruoholla?
Lataa Claas disco 3050Valtra_S352 kirjoitti:Voisko saada säädettyy jotain, että tuo tekis yhtä karhoo?
Ja sitten mitä pitää säätää.
Kuvat:
Ei, tartten vedettävän menopaluu niittokoneen. Teen siihen JF 320 Hydroflex meno-paluu skinin.Exelboy kirjoitti:
Lataa Claas disco 3050
E. Linkki ei toimi. Uppaan sen kohta.
E2. Nyt toimii linkki.
Tuokin on vedettävä, mutta se on vain oikealle puolelle ja tuossa on se matto.Valtra_S352 kirjoitti:Ei, tartten vedettävän menopaluu niittokoneen. Teen siihen JF 320 Hydroflex meno-paluu skinin.Exelboy kirjoitti:
Lataa Claas disco 3050
E. Linkki ei toimi. Uppaan sen kohta.
E2. Nyt toimii linkki.
Mä tiedän, mulla on siihen elho skini, tai MB:n skini, mutta käytän sitä, niin nyt olis kätevämpi toi menopaluu vehe.Exelboy kirjoitti: Tuokin on vedettävä, mutta se on vain oikealle puolelle ja tuossa on se matto.
Oi voi..Simulation kirjoitti:Kokeile onneas tuolta Skinit-aiheesta, koska tuostakin niittokoneesta tehtiin semmonen että tulee vain yksi palle, kokeilemalla selvii et mikä niistä se on