

Kyllähän siitä toki saa, en mie sitä tarkoittanukaan.Matias98 kirjoitti:Kyllä sen tiiän, että ojasta ja jostaki lammesta ei saa, mutta miksi erillisesta puhtaasta säiliöstä ei sais?
juu ymmärsin vähän väärin.mikebirdie kirjoitti:Kyllähän siitä toki saa, en mie sitä tarkoittanukaan.Matias98 kirjoitti:Kyllä sen tiiän, että ojasta ja jostaki lammesta ei saa, mutta miksi erillisesta puhtaasta säiliöstä ei sais?
![]() | Lataa tästä... |
Siinä aluevaihe kepin nupissa on semmone liu'utetteva nappi, ni se on joko ylentävä tai alentava pikavaihe.maajusssiiii kirjoitti:Osa teistä saattaa pitää tätä kysymystä tyhmänä, mutta osaisko joku kertoo miten valmet -05 sarjan vaihteisto toimii jos on 16+8vaihdetta? Oon ite ajanut vaan 8+4vaihteistolla. Millä se vaihteiston määrä tuplataan?
Ei ole kaikki 02/03 sarjan haitrakit ylentäviä, niitä o paljo enemmä alentavia, kaverin 802 etitty mut missää purkaamoilla ei oo.Neliveto kirjoitti:On Multi-Power pikavaihde ja ylentävä sellainen.
Foordien Dual Power on taas alentava pikavaihde.
Valmeteissa on kumpaakin, esim GLOX tai GLTX (ylentävä ja alentava).
Ja Valmettien Hi-Trac on niin ikään pikavaihde, nimensä mukaisesti ylentävä.
![]() | Lataa tästä... |
Mitä muuten tuo X meinaa? Z olis ajovoimanotto, mutta X on tuntemattomampi.V A valmet kirjoitti:Meillä on ainaki ollu kaikissa 05:sissa ja 655:ssa glox.
16+8.maajusssiiii kirjoitti:Eli kun on olemassa -05 sarjan valmetteja joissa huippunopeus on 30kmh niin silloin on 16+4 laatikko pakosti?