Kopioi [TÄMÄ] traktorin tiedostoon, sitten laitat ModDesc:iin
Specialzation väliin -------------------->
<specialization name="extraWeights" className="extraWeights" filename="extraWeights.lua" />
Ja Vehicletypes väliin -------------------->
<specialization name="extraWeights" />
Sitte sinne aiva alas </modDesc> tesktin päälle --------------->
<inputBindings>
<input name="WEIGHT_ACTIVE_FIAT" key="KEY_6" button="" />
</inputBindings>
Tuon näppäimen voi vaihtta vaihtamalla tuon 6:sen vaikka Ä:hän

Ja jos on nuo inputBindis jutut niin sitte vain tuo input name rivi

Traktorin .xml tiedostoon -------------->
<extraWeights count="6">
<weight1 index="X" />
<weight2 index="X" />
<weight3 index="X" />
<weight4 index="X" />
<weight5 index="X" />
<weight6 index="X" />
</extraWeights>
<maxWeight weight="60"/>
Tuohon kohtaan ------------------->

X:sän kohdalle index. Noihin kahteen alimpaan voi laittaa vaikka leveän valot. Niitten objektien mitkä haluat tulevan pelissä 6 näppäimestä pitää olla näkyvissä eli laitat siihen visabiltyyn väkäsen Giantsissa jos ei jo oo

Ja tosiaan noita <weight6 index="X" /> voi lisätä niin paljon kun haluaa

Aina ylimmän index sielä "kansiossa" on 0, eli ton parin index ois 0|1|0

Index voi olla myös vaikka 48 eli siinä ei pakosti tartte olla noita | merkkejä eli silloin se tulee koko pasqa mutta niiku tossa parissa pitää laiittaa vain tuo tietty objekti

Toivottavasti tajusitte

Ja tosiaan Scriptin on tehnyt Templaer ainakin minun tietojeni mukaan
