Heittää vesilintuja.MRford4000 kirjoitti: Mitä tolla näyttiksellä voipi tehä.

Heittää vesilintuja.MRford4000 kirjoitti: Mitä tolla näyttiksellä voipi tehä.
Vaihtaa, tai sit laittaa custom biossion ja kellottaa tappiin, mutta ei sekään kyllä paljoon mittää hyödytä..MRford4000 kirjoitti:Mitä tolla näyttiksellä voipi tehä.Ännä kirjoitti:Tuo näytönohjain ei oo pelikäyttöön.MRford4000 kirjoitti:
Se on nyt myöhästtä mitä vikaa siinä on.
HUOM!! EI käyttöjärjestelmää!! Ei sisällä optista asemaa!!Iiro kirjoitti:Tämä saattas olla järkevämpi vaihtoehto. http://www.jimms.fi/tuote/JIMMS-NV-BUDGET
S-postia aspaan niin vaihtavat varmasti. ja todenäkösesti pistävät postiennakkona maksettavaksi tuon 7€. Näin ainakin ittellä kun laiton 280X takuuseen ja käskin vaihtaa 290 niin sitten noiten erotus piti maksaa postiennakolla.valtra man kirjoitti:Osasin tilata väärälle kannalle olevan prossujäähyn(Corator DS LGA2011 vaikka piti tilata Corator DS LGA115x..) ;_;
Kellään ois tietoa miten jimmsillä tuo palautus toimii? Jos vaihtasivat siihen LGA115x malliin ja ku se on sen 7e kalliimpi niin sen maksas sitte lisäks. Kaikki osat tallessa, mutta tajusin väärälle kannalle olevan vasta ku ruuvipussit avasin ja katoin asennusohjetta.. Joten kaikki paketit on auki..
Voi vaihtaa mutta takuu raukeaa. Kyllä sillä nuo pelit pyörii.MRford4000 kirjoitti:Jos minun uudella koneela ei pyöri ets 2 ja fs15 minä vaihdan näyttiksen ja powerin voikko siihen vaihtaa.
Ok kiiti.kallek kirjoitti:Voi vaihtaa mutta takuu raukeaa. Kyllä sillä nuo pelit pyörii.MRford4000 kirjoitti:Jos minun uudella koneela ei pyöri ets 2 ja fs15 minä vaihdan näyttiksen ja powerin voikko siihen vaihtaa.
Siinä on koneen näyttiksen tiedot.MRford4000 kirjoitti:Ok kiiti.kallek kirjoitti:Voi vaihtaa mutta takuu raukeaa. Kyllä sillä nuo pelit pyörii.MRford4000 kirjoitti:Jos minun uudella koneela ei pyöri ets 2 ja fs15 minä vaihdan näyttiksen ja powerin voikko siihen vaihtaa.
No mikäs kone se sit on? Mäki saan uuden koneenMRford4000 kirjoitti:Kokeilin ets 2 uudella koneela se pyöri ultralla.
Acer Aspire TC-605141 kirjoitti:No mikäs kone se sit on? Mäki saan uuden koneenMRford4000 kirjoitti:Kokeilin ets 2 uudella koneela se pyöri ultralla.
Ja minuakin kiinnosti.MRford4000 kirjoitti:Minun isä sano että ensi viikolla saan uuden koneen.
Ei siinä järkeä mutta onpaha sitte 16gb ni on ihan tapissa.Mr-Wedenoja kirjoitti:Jimms suosittelen. Ihan vaan asiakaspalvelun hyvyyden kannalta. Ja toimituskulutkin on ilmaiset.
En kyllä ramin lisäyksessä näe mitään järkeä kerran 8Gb löytyy jo.