Sikuja olen pojalle ostellut muuten hyviä mutta nostolaitteet tuppaa irtoamaan takaa .. sisäleikkeihin sopii komiasti.
Bruutereita suunnitelin kanssa ostavani kun omasta mielestä sopisivat ulos paremmin kokonsa puolesta.
Hintojen puolesta ovat kyl aika samoissa.
ELI SIKUT SISÄLLE JA BRUUTERIT ULOS
Niitä Sikuja meillä on
2 Jhon deeren etukuormainta
Massikka
Nyykkäri
Valtra mistä on nostolaitteet rikki ja etuakselikin katkes viimitteeks ... leikit on kyllä turhan hurjat toisinaan.
Laitteina löytyy
apevaunu
kyntöaura
kultivaattori
claassin paalain
paalikärry
rikkinäinen puolipyöree kippikärry
(ylimääräisiä saa tarjota jos nurkista löytyy)
JA ITSELLENI ostin Jhon deeren ratio-ohjattavan ja kippikäryn ..kipeeks maksoin itteni mut sen Fendin EK:n haluan vielä
Kumpi: siku vai bruder?
- aku111
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Kumpi: siku vai bruder?
Mun mielestä britains ja siku on parhaita. Bruderit on pelkkää muovia. Sikuis paljon yksityiskohtia. Britainseis on vielä enemmän yksityis kohtia. Britainsit on arvokkaampia jos on alkuperänen paketti ja hyvässä kunnossa. Mulla on yks vanha paketin kaa ja sen arvo on 50€.
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Bruder on iso heikko muovinen lasten lelu joka vie paljon tilaa ja maksaa liikaa arvoonsa nähden...
Omastta mielestäni Britainssit on parhaita mutta siku tässä kyselyssä vie voiton sillä ne on suosituimassa maatalouskonepienoismallien valmistuskoossa eli 1:32, joten se sopii hienosti myös britainssin eniversal hobbiesten, replicagri:en ros:sien, joalien, wkinginen, weise toysien ja kaikkien mitä ihmeellisempien valmistajien kanssa...
Lisäksi siku on kestävempi ja realistisempi. Ja suosittu myös keräiliöiden keskuudessa. Bruder ei mielestäni sovellu keräilyyn sillä se vain on lelu, ja varmaan aika harva haluaa johonkin vitriiniin bruudereita ku hyvä et ees 2 mahtuis samaan hyllyyn... 
Omastta mielestäni Britainssit on parhaita mutta siku tässä kyselyssä vie voiton sillä ne on suosituimassa maatalouskonepienoismallien valmistuskoossa eli 1:32, joten se sopii hienosti myös britainssin eniversal hobbiesten, replicagri:en ros:sien, joalien, wkinginen, weise toysien ja kaikkien mitä ihmeellisempien valmistajien kanssa...

- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Bruder, ainakin traktoreissa, koska isompi -> helpompi tehä RC. 

Made by: Jespa
- Veke00
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Viesti:
Nii sitte ku ei kiinnosta enää työnnellä nii voi tehä rc.Diesel Power kirjoitti:Bruder, ainakin traktoreissa, koska isompi -> helpompi tehä RC.