Lataat Winrar merkkisen ohjelman vaikka netistä ja sillä purkaat!Oskuuz21 kirjoitti:Mulla vaa lataa muttei tuu starttia. En oikeen ymmärrä miten tuo puretaan, voisiko joku selittää?

Lataat Winrar merkkisen ohjelman vaikka netistä ja sillä purkaat!Oskuuz21 kirjoitti:Mulla vaa lataa muttei tuu starttia. En oikeen ymmärrä miten tuo puretaan, voisiko joku selittää?
Mikset kerro?Kone-Mies kirjoitti:Heh heh mul näkyy noi i3d:eet ja objektit, mutta empäs kerro enempää.
No en oikee itekkää tahtonu tietää mitä niille syötetää ja tuossa kerra yhen kaverin kans mietittii ni hän sano että paaleja, ite taas on keränny kärryn täytee ja siitä sit aina kipannu ruokaa tai lisää kun on loppunut..Oskuuz21 kirjoitti:Nyt kövi pieni feili
Miten saan lampaille rehua? Kun ei ole aumaa missään? Vai mitä niille syötetään?
No paaleja.Oskuuz21 kirjoitti:Nyt kövi pieni feili
Miten saan lampaille rehua? Kun ei ole aumaa missään? Vai mitä niille syötetään?
No onko se ny niin hianoa ku tiiät jonkus superhienon tempun miknä Matias teki.. Oikeen kahella viestillä täytyy lesota.Kone-Mies kirjoitti:Vois muute itekkin omaan mappiin sitten kun valmis niin tehä samalla lailla ku matias teki noille i3d:eille ja opjekteille.![]()
![]()
Itekki etin ei taida olla.Kone-Mies kirjoitti:Juu onhan se tosi hianoo mutta missä on paalin myynti?
Ai per#@le!!vilje Liä kirjoitti:Itekki etin ei taida olla.Kone-Mies kirjoitti:Juu onhan se tosi hianoo mutta missä on paalin myynti?
Joo siellä oli jotai häikkää ku itekki koitin ja uppasin yhen jutun ni ei meinannu millää toimia..98Farminggame kirjoitti:Piti yrittää 10 kertaa ladata tuolta mutta nyt lähti lataamaan.
10min jaksoin odottaa, kun oli ZIPpinä, eikä tullu starttinappia, peli kuitenkin SSD -levyllä. Purin, niin meni tyyliin 5sec, että tuli starttinappi.Matias kirjoitti:Sit en tiiä mikä teillä siinä on ongelmana... Mulla aukeaa zippinä ja muilla kun on purannut.. Onko paskat koneet?![]()
kiitoksia palautteesta ja kommentista!