Mutta noissa Sisu Valmeteissa on sitä jotain.

Jaa no en tiiä onko noissa Joalin kasitonnareissa sitte mitään hienoa.Neliveto kirjoitti:Ei pitäisi olla. Iteltäkin löytyy vihreä 6850 paripyörillä eikä ne oikein harvinaisia ole jos niin voi sanoa.
Mutta noissa Sisu Valmeteissa on sitä jotain.
Enpä itsekkään usko että on. Britains Valmet 805 on rautaa!Kasitonni kirjoitti:Jaa no en tiiä onko noissa Joalin kasitonnareissa sitte mitään hienoa.Neliveto kirjoitti:Ei pitäisi olla. Iteltäkin löytyy vihreä 6850 paripyörillä eikä ne oikein harvinaisia ole jos niin voi sanoa.
Mutta noissa Sisu Valmeteissa on sitä jotain.
Kummasti se tuntui sua kiinnostavan kun heti rupes yksityisviestilaatikko täyttymään vaihtotarjouksista.Kasitonni kirjoitti:Jaa no en tiiä onko noissa Joalin kasitonnareissa sitte mitään hienoa.Neliveto kirjoitti:Ei pitäisi olla. Iteltäkin löytyy vihreä 6850 paripyörillä eikä ne oikein harvinaisia ole jos niin voi sanoa.
Mutta noissa Sisu Valmeteissa on sitä jotain.
Nii-i , mutta kyl se 8400 silti komeempi olis ku toi 6850.Neliveto kirjoitti:Niinhän sitä luulis, mutta samalla muotilla nuo Joalin modellit on mun tietääkseni valettu.
Kyllä mun keltaisessa kantopommissa on orikinaali musta hytti.Deereman kirjoitti:Niin onkin, mutta en tiiä onko se sen arvokkaampi ku noikaan... Ehkä sillee et se alkaa oleen jo aika vanha mutta ruma se ainakin on kun hyttikin on kokonaan vihreä tai punainen.![]()
ViljamiFIN kirjoitti:Onkos Britainsin Volvo BM Valmettia 805:sta tehty koskaan paripyörillä? Pikaisen Google-haun jälkeen näyttäisi, että ei, mutta muistan kuitenkin selvästi leikkineeni joskus sellaisella. Sen lisäksi kyseisessä traktorissa oli pellit ja lokarit yhtä tummat kuin myöhemmissä räjähdelogomalleissa, pelleissä kuitelkin luki Volvo BM Valmet. Hittovie kun remontin yhteydessä heitettiin aikoinaan pois nuo Valmetit, kun meillä oli silloin vielä Britainsin vihreä Valmetti, joka olisi ollut hyvin arvokas...